האם המצלמה חשובה בצילום
המצלמה לא משנה
סיכום:
הטענה אם המצלמה חשובה בצילום היא נושא שנדון. בעוד שחלק מאמינים שההילוך אכן חשוב, אחרים טוענים כי צלם טוב יכול ליצור תמונות בעלות השפעה ללא קשר למצלמה המשמשת. ישנם מצבים שבהם DSLR מקצועי עשוי לעלות על ביצועים ברמת הכניסה, אך ברוב המקרים האיכות וההשפעה של תצלום תלויים יותר במיומנותו וביצירתיותו של הצלם ולא במצלמה ששימשה המצלמה.
נקודות מפתח:
- הוויכוח סביב חשיבות המצלמה בצילום נמשך.
- ישנם טיעונים סבירים המציעים שהמצלמה לא תמיד משנה ביצירת תמונות מהנות ומשפיעות.
- האיכות וההשפעה של תצלום צריכים להיות תלויים יותר במיומנותו וביצירתיותו של הצלם.
- רכישת DSLR יקרה אינה מבטיחה תמונות נהדרות אם לצלם חסר את הכישורים הדרושים.
- ישנם מצבים ספציפיים שבהם ל- DSLR מקצועי עשוי להיות יתרונות על פני רמת כניסה.
- התריס המהיר ביותר, ההתפרצות המהירה ביותר והיכולת להכין הדפסים ענקיים הם גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה על שדרוגי המצלמה.
- איכות התמונה מוזכרת לעתים קרובות כסיבה לרכוש מצלמה חדשה, אך תמונות רבות בעלות השפעה אינן מסתמכות אך ורק על איכות תמונה גבוהה.
- נסיעה והשקעה בעדשות שונות עשויה להציע ערך רב יותר מאשר להשקיע אך ורק בגוף מצלמה יקר.
- הידיעה מתי הציוד שלך מגביל את היכולת שלך לצלם צילומים רצויים היא אינדיקציה לכך שהציוד חשוב.
- יצירת רשימת בדיקה כדי לקבוע אם ניתן לצלם תמונה עם DSLR ברמת כניסה היא משימה מורכבת.
שאלות:
- על מה הדיון המתמשך בצילום?
הדיון המתמשך נוגע לשאלה האם המצלמה חשובה בצילום. - מהן הטיעונים הסבירים המציעים שהמצלמה לא תמיד חשובה?
בטיעונים נכתב כי צלם טוב יכול ליצור תמונות בעלות השפעה ללא קשר למצלמה המשמשת וכי הכישורים והיצירתיות של הצלם חשובים יותר. - במה תלוי האיכות וההשפעה של תצלום?
האיכות וההשפעה תלויים יותר במיומנותו וביצירתיותו של הצלם. - האם רכישת DSLR יקרה מבטיחה תמונות נהדרות?
לא, תמונות נהדרות אינן מובטחות רק על ידי רכישת DSLR יקר. כישורי הצלם חיוניים. - באילו מצבים עשויים ל- DSLR מקצועי יתרונות על פני כניסה?
ישנם מצבים ספציפיים שבהם DSLR מקצועי עשוי להציע יתרונות, כגון לכידת פעולה מהירה או בתנאי תאורה נמוכה. - אילו גורמים יש לקחת בחשבון בעת ההחלטה על שדרוגי המצלמה?
חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו התריס המהיר ביותר, ההתפרצות המהירה ביותר והיכולת להכין הדפסים ענקיים. - מדוע איכות התמונה מוזכרת לעתים קרובות כסיבה לקנות מצלמה חדשה?
איכות התמונה נחשבת לרוב לחיונית, אך תמונות רבות בעלות השפעה אינן מסתמכות אך ורק על איכות תמונה גבוהה. - אילו חלופות עשויות להציע ערך רב יותר מאשר להשקיע בגוף מצלמה יקר?
השקעה בחוויות נסיעות ורכישת עדשות שונות יכולה להציע ערך רב יותר מאשר להשקיע אך ורק בגוף מצלמה יקר. - מתי ציוד חשוב בצילום?
ציוד חשוב כאשר הוא מגביל את יכולתו של צלם לצלם צילומים רצויים. - הוא יוצר רשימת בדיקה כדי לקבוע אם ניתן לצלם תמונה כלשהי באמצעות DSLR ברמת כניסה משימה פשוטה?
לא, יצירת רשימת בדיקה כזו היא משימה מורכבת בגלל גורמים שונים המעורבים בצילום.
המצלמה לא משנה
ציוד אכן משנה עבור צילום. ללא מצלמה, זה כבר לא צילום.
האם המצלמה חשובה?
לפני זמן מה נתקלתי בפוסט הזה: https: // kenrockwell.com/tech/notcamera.HTM וגם מצא את זה: https: // kenrockwell.com/tech/not-about-your-camera.HTM התגובה הראשונה שלי הייתה “איזה עומס של שטויות, אני יכול לחשוב על מאה מצבים שבהם DSLR מקצועי יפוצץ רמת כניסה אחת”. אבל אחרי כמה ימים הבנתי שלמעשה יש לו כמה טיעונים סבירים, וכי רוב התמונות שאני נהנה להסתכל עליהן אינן מצולמות תחת אחד ממצבים ‘מאות’. אז עכשיו השאלה שלי היא; כמה זה משנה אם אתה משתמש ב- DSLR זול או יקר? ומתי זה באמת משנה? עדכון על כפול אפשרי: השאלה המקושרת בהחלט קשורה, אך שונה מאוד. השאלה הקשורה נותנת עצות ספציפיות למשתמש זה, ולציוד שלו. אני מחפש תשובה כללית יותר, החלה על כל המשתמשים. כפול אפשרי 2: אני מרגיש שכפול אפשרי זהה מאוד לזה של הראשון. השאלות המקושרות נותנות רשימות של דברים שיכולים להטריד מישהו שיכול להיות סיבה לקנות מצלמה חדשה. הסיבה שהוזכרו ביותר לרכישת מצלמה חדשה היא איכות תמונה (כולל מיקוד), אך כמעט ולא תמונות שאני רואה באמת משתמשות באיכות זו. אז השאלה שלי היא, מתי באמת יש צורך באיכות זו, לא רק מתי מצלמה טובה יותר נוחה יותר. אני מקווה להגיע לרשימת בדיקה כללית שיכולה לדעת אם ניתן היה לצלם גם תמונה כלשהי בכל DSLR ברמת כניסה או לא. להלן כמה קישורים לדברים שנתקלתי בהם בניסיון למצוא תשובה:
https: // www.slrlounge.com/לא-המצלמה-מצלמה-הצלם/
https: // דיגיטלי-פוטוגרפיה-בית ספר.com/זה לא-המצלמה-אתה יכול להיות-מה-מה-כן-עם-זה/
https: // Luminoun-Landscape.com/your-camera-does-matter/
https: // www.ערים.com/19-photos לתצוגה-אתה-למה שלך-מצלמה-doesnt-matter/
https: // דיגיטלי-פוטוגרפיה-בית ספר.com/samve-a-camera-take-nice-pictures-is-say-say-a-guitar-plase-nice-melodies/
שאל 23 בספטמבר 2018 בשעה 15:45
1,522 11 11 תגי כסף 24 24 תגי ברונזה
קשור (כמו ב: אותה שאלה – אך מנקודת מבט אחרת): איך לדעת שגדלת את הציוד שלך?
23 בספטמבר 2018 בשעה 16:08
כפול אפשרי מתי עלי לשדרג את גוף המצלמה שלי?
23 בספטמבר 2018 בשעה 16:19
כפול אפשרי כיצד לדעת שגדלת את הציוד שלך?
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:50
באיזו תדירות אתה משתמש בתריס המהיר ביותר, בהתפרצות המהירה ביותר, או מבצעים הדפסים ענקיים? אם לא לעתים קרובות, הכסף שלך יושקע טוב יותר על אפשרויות נסיעות ועדשות.
25 בספטמבר 2018 בשעה 16:36
“אני מקווה. ספר אם ניתן היה לצלם תמונה כלשהי עם כל רמת כניסה DSLR או לא.” – זה נושא שונה לחלוטין מ” האם המצלמה משנה?”
26 בספטמבר 2018 בשעה 7:33
7 תשובות 7
אמנם נכון שהילוך טוב יותר לא יהפוך אותך לצלם טוב יותר, אך זה נכון באותה מידה שכל צלם מוגבל על ידי יכולות ההילוך המשמשות.
יש אמירה ישנה שנמצאת סביב צילום מזה זמן רב:
ציוד לא משנה.
זה בהחלט נכון, אבל זו רק חצי האמת. שאר האמת היא זו:
ציוד לא משנה – עד שזה כן.
כאשר היכולות הטכניות של הציוד שלך אינן עומדות במשימה של הצילומים שאתה רוצה לצלם, ואז רק אז ההילוכים יהיו חשובים.
כאשר הציוד שלך משנה, אתה תדע. זה יהיה משנה כי הציוד שאתה משתמש בו יגביל אותך מלעשות עבודה שאתה רוצה לעשות ושיש לך מיומנות וידע לשלוף. עד שתגיע לנקודה זו, הציוד בו אתה משתמש כרגע הוא בסדר גמור בשבילך.
לקבלת מידע נוסף, אנא ראה: מתי עלי לשדרג את גוף המצלמה שלי? התשובה שם חלה באותה מידה על עדשות או מערכות שלמות.
תוספת המבוססת על המטרה המוצהרת שהשתנה אי פעם של השאלה:
אני מקווה להגיע לרשימת בדיקה כללית שיכולה לדעת אם ניתן היה לצלם גם תמונה כלשהי בכל DSLR ברמת כניסה או לא.
אפשר לקבל את המצלמה/העדשה/ציוד התאורה הטוב ביותר בעולם ולא להיות מסוגל לעשות איתה דבר אם לא מבינים דברים כמו צורה וגודל מקורות אור, קומפוזיציה ומסגור, חשיפה וכו ‘.
אפשר להיות הצלם הטוב ביותר בכוכב הלכת ולא להיות מסוגל לצלם תמונות מסוימות אם הציוד הזמין אינו עומד במשימה של התצלום המיועד.
צלמי אמן אמיתיים מסוגלים להבין מה התצלום שהם רוצים לצורך נדרש מבחינה טכנית, מה הכלים העומדים לרשותם מסוגלים, היכולת לבחור אילו כלים בין הזמינים הם המתאימים ביותר למשימת צילום ספציפית, וכדי להיות מסוגלים לעבוד במסגרת המגבלות הטכנולוגיות של כלים אלה ליצירת תמונות בעלות ערך.
- לכל המצלמות, העדשות ומכשירי הצילום האחרים יש מגבלות. אפילו המודל האחרון, הגדול והיקר ביותר שלעתים קרובות משווק באופן שמנסה לשכנע אותך כל בעיית הדמיה פיזית נפתרה לחלוטין (אך רק לפי מודל ספציפי זה) יש מגבלות. אם תחכה עד שהדגם האחרון, הגדול ביותר, היקר ביותר, יוכנס, המשווקים של אותה מצלמה חדשה יותר (או עדשה, או פלאש וכו ‘.) אז יגיד לך מה היו הנושאים עם הדגם הישן יותר שהם ניסו בעבר לעבור כמצלמה האולטימטיבית (או עדשה, או פלאש וכו ‘.) בכל הזמנים מכיוון שהם יטענו כי הם פתרו את הבעיה עם המודל החדש ביותר!
- לכל הצלמים יש מגבלות במובן זה שאין צלם אחד שחי אי פעם שהוא בקיא ומיומן יותר מכל אחד אחר בכל תחומי הצילום.
- מה שצלם יכול להשיג בסופו של דבר יתבסס תמיד על השילוב של יכולתם שלהם וגם על יכולת ההילוך בו הם משתמשים.
- לרוב הצלמים המתחילים, אפילו המצלמה הבסיסית ביותר ברמת הכניסה מסוגלת לעשות הרבה יותר מזה שמשתמש בה. עבור רבים, הידע, המיומנות והניסיון שלהם לעולם אינם מתקדמים מעבר ליכולת של ILC ברמת כניסה או מצלמה קומפקטית מתקדמת.
- עבור משימות מצולמות רבות, כל מצלמה מודרנית עומדת באתגר כאשר בידיים הנכונות.
- באופן דומה, ישנן משימות צילום מסוימות שניתן לעשות על ידי כמעט כל מי שיש לו הבנה בסיסית של עקרונות הצילום.
- עם זאת, עבור משימות מצולמות רבות אחרות, הדרישות גדולות יותר מיומנותו של הצלם, על היכולת הטכנית של ההילוך, או לשניהם.
- לפעמים כלי מסוגל יותר דורש מיומנות וידע גדולים יותר להשתמש ביעילות מכפי שעושה כלי בסיסי יותר מכיוון שכלי כזה מחייב את הצלם לקבל החלטות ספציפיות ולהיות מסוגל להתמודד עם המצלמה/העדשה במיומנות רבה יותר.¹ יותר ויותר, ככל שהכלים הכלליים יותר עושים יותר מ”חושב “עבור הצלם מבחינת חשיפה, ניגודיות, איזון צבע וכו ‘. הצילום החישובי שנעשה על ידי הסמארטפונים האחרונים מדהים. זה לא יפתיע אותי אם הטלפונים יתחילו להציע כלי AI כדי לסייע בהלחנת תמונות בעתיד הלא רחוק!
- כאשר צלם מגביר את הידע, המיומנות והניסיון שלהם שהם עשויים להגיע לנקודה בה הם מבינים שקטע מההילוך שהם משתמשים בו מעכב אותם מלהעצור דבר ספציפי שהם רוצים לעשות ולהבין איך לעשות אם רק היו להם הכלים המתאימים. מצד שני, לפעמים ההנחה יכולה להיות שגויה שכלי טוב יותר ספציפי יאפשר ליצור צילום ספציפי.
- היכולת להסתכל על צילום ולהבין מה נדרש כדי ליצור תמונה זו דורשת הרבה מאותו ידע, מיומנות וניסיון שצילם את הצילום הזה.
¹ כל מי שהרים עדשה 600 מ”מ+ בפעם הראשונה לאחר שמעולם לא השתמש במשהו ארוך יותר מאשר, למשל, 300 מ”מ יכול להתייחס. העלייה בטכניקת הטיפול הדרושה, גם בעת שימוש בחצובה, כדי לקבל תמונות ברורות מעדשה של 600 מ”מ+ היא גבעה תלולה לטפס בהשוואה לעדשה של 300 מ”מ או פחות באותה מצלמה.
ענה 23 בספטמבר 2018 בשעה 22:30
173K 10 10 תגי זהב 204 204 תגי כסף 548 548 תגי ברונזה
כקצת דגש: יש לי מצלמת סרטים מהודרת של SLR בהן השתמשתי במשך זמן רב, וכמובן שהטלפון שלי יש מצלמה דיגיטלית של Gazillion-MP (שהייתה בימינו ממש טוב מאוד). צילמתי תמונות טלפון שהיו בסדר למטרותיהם. מדי פעם רציתי להכניס את הטלפון למצב טלוויזיה כדי לקבל תמונה טובה להפסקת אקשן בלי להשתמש בפלאש, וזה פשוט אין לו את המצב הזה, ואז הלוואי והבאתי איתי את מצלמת הסרט המפואר (ובכן, זה ה- DSLR המפואר).
24 בספטמבר 2018 בשעה 0:00
אם אתה לא מקצוען, ואתה לא צריך לתפוס כל זריקה, אז באמת צריך להיות מוגבל על ידי הציוד שלך? למען טיעונים אני רוצה להפוך את זה לחלוטין: אם עדיין יש מקום לשפר את התוצאות שלך עם הציוד שיש לך, האנרגיה שלך הרבה יותר טוב על שיפור הכישורים והיצירתיות שלך מאשר לדאוג לאופן בו הציוד שלך מגביל אותך.
24 בספטמבר 2018 בשעה 18:08
@Orbit לא השאלה ולא התשובה הזו באמת מתייחסים אם מישהו צריך שדרוג. ה- OP שואל, “מתי ההילוכים חשובים.”התשובה בתשובה זו”, כאשר היא מונעת ממך לצלם תצלום שאתה יכול לעשות אחרת.”זה לא ממש לוקח עמדה בשום דרך אם זה מצדיק את שיפור הציוד או לא. חלק מהשאלות המקושרות האחרות עוברות יותר לכיוון אחד או אחר על זה. זו יותר בחירה אישית שהתשובה הזו משאירה לכל אדם להחליט לעצמו. מעבר לזה, אולי התגובה שלך כאן תהיה מתאימה יותר כתשובה?
24 בספטמבר 2018 בשעה 20:06
. או אפילו כשאלה אחרת?
24 בספטמבר 2018 בשעה 20:15
@Michaelclark אתה צודק, אני פשוט שמה הרבה התמקדות בנקודה זו כי זה חושב שזה חשוב מאוד. בזבזתי באופן אישי הרבה זמן לדאוג (אולי) להיות מוגבל על ידי הציוד שיש לי (איתי). חשבתי שידעתי מספיק כי אוכל לקבל חשיפה נאותה במצב M, ולבלות את רוב זמני במחשבה על הציוד שלי. רק כשאני משחרר לחלוטין את הדאגות האלה, התמונות שלי התחילו להשתפר.
25 בספטמבר 2018 בשעה 15:16
ההזמנה האישית שלי לחשיבות של החלקים השונים במערכת המצלמות הם 1) צלם 2) עדשה ו- 3) מצלמה.
צלם טוב או נהדר יכול לקחת בחשבון את המגבלות של רכיבי המערכת האחרים ולייצר תמונות נפלאות בתוך מגבלות אלה. ניתן למצוא כאן דוגמאות מעניינות.
הוסף מבחר עדשות, והצלם שלנו יכול להתחיל לשחק בפרספקטיבה, DOF, עיוות ואפקטים אחרים שאולי לא נעשים בקלות (או בכלל) אחרת).
מצלמה היא המרכיב הפחות חשוב במערכת. ישנן קטגוריות מסוימות של צילום שעשויות להדגיש מאפייני מצלמה מסוימים כמו ספורט (קצב מסגרות, מהירות מיקוד) או נוף נמוך (ISO) (רזולוציה) או אירוע (רעש תריס) או לחימה (כל העמידות שלעיל בתוספת), אך לצילום כללי גופי המצלמה הזולים יותר במערך היצרן יבצעו את רוב הזמן של היצרן.
ענה 23 בספטמבר 2018 בשעה 16:09
6,514 1 תג זהב 22 22 22 תגי כסף 35 35 תגי ברונזה
אני אוהב את התשובה שלך, במיוחד את הקישור בו. אתה בעצם אומר, ראשית צריך להתמקד בלהפוך לצלם הגון, ואז לחשוב להשיג עוד עדשות ואז אולי מצלמה חדשה. אני מניח שזה הגיוני אלא אם כן אתה נמצא במשהו מיוחד הדורש פונקציית מצלמה מיוחדת שאין למצלמה בסיסית.
23 בספטמבר 2018 בשעה 17:09
הערה: הנה, אני אדבר מחדש את תשובתי כיצד לדעת שגדלת את הציוד שלך?, מכיוון שהוא מכסה נושא זה די טוב.
אם אנו מחייבים רק גורמים סביבתיים רלוונטיים לחשיפה, אין הרבה פער בין מצלמות ברמת הכניסה למצלמות פרו-בדרגה-ורוב ההבדל נובע מארגונומיה.
אפילו ה- DSLR / MILC הבסיסי ביותר של ימינו מציע ביצועים נמוכים יותר ו- AF יותר מכפי שכל SLR מקצועי עשה. הצהרה מוגזמת ולא מוכחת אמפירית! .
כמובן שיש מצבים הדורשים ציוד מקצועי: הדרך הקלה ביותר היא להפוך למקצוען שמצבם הכלכלי תלוי לחלוטין בהשגת כל ירייה. אם אתה צלם ספורט, אז 6 FPS כנראה לא יהיו מספיק טובים (ובכן, זה כן, אבל כפול ה- FP. אם אתה נמצא בנופים, אז אולי אתה רוצה את הרזולוציה הגבוהה ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך (אם כי עדשת טללה טובה וחצובה טובה יכולה לעשות את אותו הדבר עם כל מצלמה – אם יש לך זמן לתפור). אם אתה צלם נסיעות, אז הגדרה קלה ואוניברסלית עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר. אם אתה כתב מלחמה, אז תרצה שהמצלמה הכי חזקה שיש. וכו.עמ ‘.עמ ‘..
צלם טוב יכול לעשות כל צילום בכל עת עם כל מצלמה של ימינו- 5-6 FPs אינם גבול רציני אם אתה יודע מה אתה עושה, והביצועים של חיישנים ו- AF מתקרבים יותר ויותר.
אבל אולי אתה צריך לצלם לא משנה את מזג האוויר: האם אתה מעדיף להשתמש במצלמה כניסה ברמת כניסה בגשם-או במצלמה אטומה פרו-בדרגה? אולי אתה רוצה קצת מרווח בטיחות: עם 10FP. אולי אתה צריך יתירות קבצים: אם המצלמה שלנו תומכת בכתיבה לשני כרטיסים בו זמנית, כרטיס אחד יכול להיכשל מבלי שתאבד דבר.
ענה 23 בספטמבר 2018 בשעה 20:17
6,467 1 1 תג זהב 29 29 תגי כסף 45 45 תגי ברונזה
יש אנשים שחושבים שהדבר היחיד שהם צריכים לצלם תמונות אקשן טובות יותר ולתפוס את הרגע המכריע הוא מצלמה שיכולה לצלם בקצב מסגרת גבוה יותר. לא חשוב שכמה מתמונות האקשן הגדולות ביותר שצולמו אי פעם התרחשו בתקופות בהן 2-3 fps נחשבו במהירות בצורה מהירה אם לא בלתי אפשרית! כדי לתפוס פעולה מיידית מדויקת שצריך תזמון שיכול לחזות נכון רגע כזה תוך היכרות עם הציוד בו משתמשים כך שתוכל להפעיל את המצלמה רַק מספיק רחוק לפני אותו רגע בו התריס פתוח כאשר מתרחש הרגע הזה בזמן.
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:44
@MichaelClark אין ויכוח כאן – התשובה שלך שהייתה אותה נסאג ‘עוררה בי השראה להתייחס ישירות ל- FPS.
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:48
או אם לומר זאת בדרך אחרת, מפרט ה- FPS של המצלמה אינו מגבלה ביחס ללכידת מסגרת יחידה מתוזמנת לחלוטין. עקביות בכמה זמן לוקח את המצלמה בין זמן לחיצה על כפתור התריס במלוא. FPS גבוה שימושי כאשר רוצים לתפוס סדרה של מסגרות המציגות פעולה ככל שהיא מתקדמת בתוספות זמן קטנות יותר.
23 בספטמבר 2018 בשעה 23:00
אז עכשיו השאלה שלי היא; כמה זה משנה אם אתה משתמש ב- DSLR זול או יקר? ומתי זה באמת משנה?
נראה כי שאלות כאלה מניחות קשר ישיר בין איכות תמונה למחיר המצלמה, אך רבים מההבדלים בין מצלמות זולות ויקרות קשורות יותר לתכונות המאפשרות להשיג את הצילום שאתה רוצה מלכתחילה מאשר איכות הצילומים שאתה מקבל. הנה כמה דוגמאות:
- לבנות איכות: אם אתה תלוי במצלמה לפרנסתך, ואם אתה צריך להשתמש במצלמה זו מדי יום בתנאים שליליים, אתה רוצה לרצות אחת שנבנית להיות מחוספסת ואמינה. אם אינך עובד בתנאים האלה, יתכן שלא תרצה לשלם את מחיר הפרמיה שמגיע עם איטום מזג אוויר מוצק, גוף סגסוגת מגנזיום, אחסון מיותר, חיי תריס ממוצעים ארוכים יותר וכו ‘.
- מערכת AF: כל אחד בֶּאֱמֶת צריך לצלם תמונה נחמדה הוא נקודת מיקוד אוטומטית יחידה, נכון? אתה תמיד יכול להתמקד ואז מחדש מחדש אם אתה רוצה. אבל זה לוקח זמן, וכשאתה יורה בפעולה יתכן שלא תוכל לחדש כל הזמן את הזריקה שלך. אם אתה מצלם מספיק יריות, ייתכן שתוכל לנחש את המוקד ולהתמזל בכמה מהם; אבל אם יש לך מערכת AF מתקדמת עם עשרות נקודות ודיוק טוב, תקבל רבים יותר צילומים ממוקדים היטב, מה שאומר שיש לך סבירות גבוהה יותר להשיג כמה שהם גם במוקד וגם טובים מבחינות אחרות.
- שיעור פרץ: אם אתה מצלם פעולה, היכולת לצלם צילומים רצופים יותר עם פחות זמן בין כל אחד מתרגם ישירות לסבירות גבוהה יותר להשיג כמה מנצחים. עבור צלמים מקצועיים, ההבדל הזה בלבד יכול לשלם עבור ההפרש המחירים בין מצלמת צרכנים למודל Pro יוקרתי.
אז כדי לחזור לשאלתך, קיום מצלמה אמינה מאוד ועמוסה בתכונות לצילום קיצוני עושה את ההבדל כאשר העלות של אי קבלת הצילום גבוהה היא גבוהה. אם אתה טרק על פני רכס הרים כדי לצלם, אתה הולך להיות מעוצבן אם המצלמה שלך נשברת כי היא נרטבת מעט. אם אתה מצלם את החתונה של מישהו או משחק כדורגל ואינך יכול מחדש את האירוע מכיוון שכרטיס הזיכרון שלך נכשל, אתה תרצה הגנה מסוימת. אם אתה מצלם אירוע חדשותי במזג אוויר גרוע ובאור נמוך, תרצה מצלמה שיכולה להתמודד עם המצב הזה.
מצלמות זולות אינן זולות מכיוון שהן מצלמות תמונות מחורבנות. הם זולים כי הם עשויים לא לצלם את התמונה שאתה רוצה בכלל.
ענה 24 בספטמבר 2018 בשעה 18:03
31.6K 6 6 תגי זהב 64 64 תגי כסף 118 118 תגי ברונזה
אני מאוד לא מסכים ששיעור ההתפרצות הגבוה יותר פירושו יותר זוכים. זה פשוט אומר יותר ליד החמצות. מקצוען מנוסה המכיר ספורט מסוים יכול לסמר את הרגע עם ירייה יחידה. טירון יכול לרען אותו ב 20 fps ועדיין מתגעגע הרגע ב -49 אלפיות השנייה בין כל חשיפה של אלפיות שנייה (ב 1/1000, האופייני לספורט/פעולה).
25 בספטמבר 2018 בשעה 17:46
@MichaelClark זה אולי נכון כאשר הפעולה המדוברת ניתנת לחיזוי, כמו בלילה הפוגעת בכדור, אבל לא הכל. מקלט שתופס כדור או QB שנפטר הוא מעט פחות צפוי, ומכונית מירוץ הולכת לצדדים על מסלול היא אפילו פחותה. ומי לומר איזה 1M רֶגַע בשק, שעשוי לקחת 400 מ ‘? זמן התגובה האנושי הוא בדרך כלל סביב 250 מ”מ, כך שגם אם אתה מהיר מאוד, אתה אבוד אם אינך יכול לחזות את הרגע. אני לא יכול לדמיין שאנחנו באמת לא מסכימים שמצב רציף הוא כלי שימושי.
25 בספטמבר 2018 בשעה 18:37
אני לא אומר שזה לא כלי שימושי, אבל אני אומר שצלם עם תזמון ללא דופי יגזום אותו כמעט בכל פעם, גם כשמשתמשים במצלמת קצב מסגרת נמוכה בהרבה.
25 בספטמבר 2018 בשעה 18:40
אני בהחלט לא מתכוון להוזיל את ערך החוויה, אבל אני לא מתאר לעצמי שיש הרבה משתמשי 1DX שמוותר בשמחה את ה- FPS הגבוה של הדגם הזה. בכל מקרה, פשוט ניסיתי לבחור כמה דוגמה לתכונות שהמקצוענים שמחים לשלם עבורם. אני בטוח שיכולנו לחשוב על תריסר יותר.
25 בספטמבר 2018 בשעה 18:55
לאלה שבחוץ מסתכלים פנימה, נראה שרובם חושבים ש- FP. זה לא. אם תינתן הבחירה בין מהירות/דיוק טובה יותר של AF לבין FP. זה לא ה- FPS הגבוה יותר. מה טוב 8 fps אם 6 מהם מעט מתונים ממוקד (שיעול, שיעול. 7d מקורי.. לְהִשְׁתַעֵל)?
25 בספטמבר 2018 בשעה 19:09
אני אוהב הרבה מהתשובות האלה. יש לי לקחת קצת שונה. עבורי התשובה היא ענייני ציוד כמה.
למעשה מה שלמדתי במהלך השנים והרחבת מטמון הציוד שלי הוא שמצלמות מקצוען יקרות מאוד לוקחות מאמץ רב ללמוד בדיוק כיצד להשתמש בהן נכון כדי להשיג תוצאות טובות יותר מאשר פשוט. אני לא מדבר על דברים כמו איך לעשות חשיפה ידנית, אלא דברים מורכבים יותר.
לדוגמא, Canon 1DX מחוץ לקופסה אינו טוב במיוחד בציפורים מעופפות. אבל אז קראתי כמה מאמרים על התמקדות בכפתור גב [https: // www.CNET.com/how-to/how-us use-back-bucton-focus-on your-dslr/].גרנטטקינסון.com/blog/Making-Most-of-Canon. סליחה אם זה ספציפי מדי למצלמה, אבל הנקודה שלי היא לא הפרטים, היא רק העובדה שהמצלמה הזו מאוד טכנית אם אתה רוצה להפיק ממנה את המיטב ואם אתה לא מבלה 100 שעות של שעות ללמוד את הפרסניטים שלה אז אולי אתה צריך 5D או מורד.
אז לציוד הזול יותר יש פחות ביקוש לך (במקרים מסוימים) כי יש פחות מה לחשוב עליו. זה לא תמיד נכון, אבל כמה הגדרות שונות אתה צריך לזכור/לבדוק/להגדיר תוכניות מיוחדות עבור משחק לעומס העבודה שלך.
מבחינתי זו דרך אחת שבה המצלמה בהחלט חשובה, בממשק שלה אליך ולמוח שלך.
173K 10 10 תגי זהב 204 204 תגי כסף 548 548 תגי ברונזה
ענה 26 בספטמבר 2018 בשעה 7:22
פטריק טיילור פטריק טיילור
156 3 3 תגי ברונזה
מעולם לא השתמשתי ב- 1DX, אבל אני לא יכול לראות איך מערכת ה- AF לא תהיה טובה מחוץ לקופסה. לאחר שצילמתי ספורט עם 20D ומעלה, אני יכול להסכים לחלוטין שתכונות שימוש טכניות כמו BBF וסרוו עוזרות באופן דרמטי (ברגע שאתה הולך BBF, אתה לא חוזר!) – אבל אני גם לא יכול לדמיין את ה- AF ב- 1DX הוא זֶה רע, במיוחד להשוות את זה למורד.
26 בספטמבר 2018 בשעה 17:49
אני סוג של לא מסכים. הלמידה להשתמש ב- AF -Semer של 1D X אינה הופכת אותך לצלם טוב יותר – פשוט למדת להשתמש בבורר ה- AF של 1D X. האם אתה יכול לצלם טוב יותר על 550d/d3200/a7 עם המידע הזה? אני מאוד בספק אם. מה יהפוך אותך לצלם טוב יותר (אולי): אם זה היה מפסיק לעבוד אם לא תחשוף כמו שצריך. או אם לא תהיה לך AWB. או לא AF. קיום מיומנויות אלה יעזור בכל מצלמה, שכן AWB/AE/AF יכול להיכשל בך באף אחד מאלה. אבל דברים ספציפיים למצלמה פשוט הופכים אותך למשתמש טוב יותר במצלמה הספציפית ההיא.
27 בספטמבר 2018 בשעה 12:57
אני לא אומר שזה יהפוך אותך ל”צלם טוב יותר “. השאלה המקורית היא “האם המצלמה משנה?”אולי פשוט טענתי שהמצלמה לא משנה אבל הבנה שהיא כן. תצלם תמונות טובות יותר with_the_1dx אם אתה לומד את מערכת המיקוד האוטומטי, ספציפית את כוונון בחירת המקרים של AF. ה- AF ב- 1DX אינו “רע”, זה ניתן לכוונון; מחוץ לקופסה זה מנגינה לפשרה. מאמרים נכתבו על כך; ככה גיליתי איך לעשות את זה. לימוד הדבר האחד הזה לא שיפר אותי, אבל כל הזמן ללמוד דברים חדשים על הכלים שלי עושה.
1 באוקטובר 2018 בשעה 15:46
מחוץ לקופסה מערכת ה- AF של ה- 1D X טובה יותר מכל המורדים עם כל שילוב של הגדרות שנבחרו. זה כנראה גם טוב יותר מכל אחד מגופי ה- X0D. ההבדל הוא שהמשתמש מקבלים שליטה על דברים שהמצלמה מחליטה תמיד באותם גופים אחרים, כך שניתן יהיה לכוונן את ה- 1D X עדיף להיות טוב יותר במשימות מסוימות מאשר הגדרות ברירת המחדל הן. אבל שימוש בהתקנה ספציפית שעובדת טוב יותר עבור ציפורים, למשל, עשויה גם להפוך אותה למערך גרוע יותר עבור סוג אחר של נושא, כמו ספרינטר הפועל ישר לכיוון המצלמה.
19 ביוני, 2020 בשעה 2:42
לצילום היבטים טכניים ואמנותיים. מצלמות יכולות לעשות הרבה מהעבודה הטכנית, כמו מיקוד וחישוב חשיפה. אפילו קופים יכולים ללחוץ על כפתור תריס. אלה ש לֹא מיומנים טכנית אכן נהנים מהילוך טוב יותר.
למרות זאת, ציוד לא עושה אמנות, עדיין. ציוד לא יגיד לך אילו יריות לצלם ואיך לחבר אותם. ברגע שהמצלמה עושה את כל הדברים הטכניים עבורך, או שאתה מגיע לרמה “מספיק טובה” של מיומנות טכנית, רק הדרך להפוך לצלם “טוב יותר” היא לשפר את ההיבט האמנותי. כדי לעשות זאת, אתה צריך רק עיפרון ונייר כדי לשרטט את הרכב הסצינות שאתה רוצה ללכוד תוך כדי מעבר נפשית באירוע. אולי אפילו תרצה שכמה עפרונות יחסמו בכמה צבעים.
ציוד אכן משנה עבור צילום. ללא מצלמה, זה כבר לא צילום.
ציוד משפיע על אילו תמונות ניתן לצלם. ציוד גרוע יותר לא ימנע מאף אחד לצלם תמונות טובות בכלל, אך אי אפשר לתפוס תמונות מסוימות ללא ההילוך הנכון.
- צילום ספורט עם מצלמת חור חור?
- צילום סטריאו של נושאים נעים עם מצלמה ועדשה יחידה? (חריגים: סמסונג NX 45 מ”מ f/1.8 לכידת גולמי דו -מימדית/3D וקאנון פיקסל כפול. אבל חריגים אלה מוכיחים את הנקודה, ציוד עניין.)
- צילום אינפרא אדום ללא סרט אינפרא אדום או חיישנים שונה? (חלק מהמצלמות עובדות ללא שינוי, אך שוב, החריגים מוכיחים את הנקודה, המצלמה חשובה.)
ציוד משפיע על התדירות והעקביות איתם ניתן לצלם תמונות. בהינתן זמן בלתי מוגבל, ניתן להשתמש במצלמה עם מאגר בן שלוש תכניות שלוקח דקה לנקות כדי לצלם תמונות מצוינות שלא ניתן להבחין בהן מאלו שנלקחו עם מצלמות “טובות יותר” מבחינת איכות התמונה, אך באירוע, רגעי מפתח רבים יוחמצו ללא קשר ל”טוב “הצלם הוא הצלם הוא הצלם הוא הצלם הוא הצלם” טוב “” טוב “” הצלם “” הצלם “” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “. בהרבה.
ציוד טוב יותר מ”ספיק מספיק “חשוב פחות. אנשים רבים מתחילים עם ציוד מטורף ורואים שיפור עם ציוד טוב יותר. כשסוף סוף יש להם ציוד “מספיק טוב”, קשה להפסיק לחשוב שהילוך טוב יותר ימשיך לעזור.
ההבדלים בין “רמת כניסה” ל”מתקדמים “הופכים פחות משמעותיים ככל שהתקדמות הטכנולוגיה, במיוחד כש הם משתמשים באותו חיישן ומעבד, כאשר ההבדלים העיקריים אינם משפיעים על איכות התמונה, כמו רכיבי מתכת, איטום מזג אוויר, מהירות פרץ וגודל חיץ.
מומחים מפצים על ליקויי ציוד בידע. אמנם טירון עשוי “לדרוש” 100 fps עם חיץ ללא הגבלה כדי לתפוס את “צילום הכסף”, אך למישהו המכיר את הספורט יש ידע בתזמון האירועים וצריך רק כמה FPS. זה לא קשור להיות צלם “טוב יותר”, אלא שיש לי את הידע לפתור בעיות באמצעות כוח ברוט.
ענה 24 בספטמבר 2018 בשעה 20:47
26.8K 4 4 תגי זהב 36 36 תגי כסף 124 124 תגי ברונזה
אני מאוד אוהב שאלות מסוג זה וכל התשובות שמופיעות כבר כאן.
אז אני עונה הוא “זה תלוי” :-).
מוכנים לנסוע מעל ספירלת הלמידה או שאתה רק רוצה לצלם תמונות?
אם אתה רק רוצה לצלם תמונות, המצלמה לא חשובה. פשוט שיהיה לך סמארטפון, עם כל העדשה וצילם selfies או כל תמונות אחרות.
אבל אם אתה רוצה ללמוד ולשפר ברציפות את כישוריך, המצלמה באמת חשובה, אבל גם באופן ספציפי.
מכיוון שהאחרים כבר נשארו תכיר את המצלמה שאתה רוצה לקנות ולהשתמש בה במובן, שתרצה להשתמש בתכונות, שהיא תיתן לך.
יש כמה דברים שחוויתי.
לפני זמן רב השתמשתי במצלמת פוינט פוינט אנלוגי ומצלמת צילום. מה הייתה הבעיה עם זה? אני לא באמת יכול לשלוט בעומק השדה. זה היה נהדר לנופים, אך כמעט חסר תועלת לדיוקנאות, כמו תמיד הרקע היה מעורב מאוד בהרכב. הפיתרון היה תמיד להיות בעל רקע טוב – לפעמים מאוד מסובך.
נכון לעכשיו אני משתמש ב- DSLR של אמצע טווח לצילום, טלפון סלולרי לכל יריות ו . החשוב ביותר . מסגרת עץ קטנה כדי לאמן את עיניי ומוחי בהרכב.
למה או באיזו דרך המצלמה חשובה?
מסגרת העץ שלי היא כלי נהדר. יש לי את זה איתי כמעט תמיד, גם אם אני יושב בפארק, לפעמים אני מקבל את המסגרת הזו ומתבונן בסביבה דרך המסגרת. אני עושה “תמונות” ומאחסן אותן בזיכרון המוח. מסגרת עוזרת לראות כמו אחת לראות דרך המצלמה. המסגרת הזו מלמדת אותי מהו קומפוזיציה, מה שאני רוצה להיות בהיקף הראייה. אבל . למסגרת יש חיישן את מה שיש לי בעיניי – חיישן טוב מאוד במובן של e.ז. מספר רב של עצירות EV, אך שונה מאוד מאחת שיש לי ב- DSLR או בטלפון.
כשאני מוצא משהו מעניין, אני יכול לקחת את הטלפון שלי ולירות. הממ . מדוע התמונה שונה מאשר כאשר השתמשתי ב”מצלמת “מסגרת העץ שלי” מצלמה “?
שאלה זו מביאה אותנו לשלב השני.
כאשר הקומפוזיציה נחמדה, מעניינת ויש לה נושא כלשהו או אולי לבטא רעיון כלשהו, מגבלות הטלפון עשויות להרוס את הכל.
יותר מדי אור ללא אפשרות להשתמש במצב ידני, יגיע בעיקר לתמונות חשופות יתר על המידה. לעיתים קרובות עדשות זווית רחבות בטלפונים הסלולריים יסתיימו בעיוותים גבוהים. לדוגמה, יש סתיו והצבעים הם פסטל, במסך הטלפון אני רואה את כל הרוויות יתר – במיוחד הצבע האדום הוא אינטנסיבי מאוד. אז אווירה מרגיעה פסטל בטלפון שלי הופכת לתערובת אגרסיבית של רקע ונושא ללא אפשרות להתמקד יותר בכל דבר בתמונה.
אז המצב שראיתי דרך מסגרת העץ אינו זה, המאוחסן בכרטיס SD בטלפון. או לנסח אותו בדרך אחרת, יש פער גדול בין טביעת הרגל של הזיכרון במוח לקובץ בכרטיס ה- SD.
אז המצלמה חשובה.
אותו נוף. אותו פארק, אותו סתיו, אותו בנק שיש לי DSLR שלי. עבר למצב ידני גולמי, או E.ז. עדיפות צמצם. אני מוריד את ה- EV -1.0, אני מגדיר מצב ניטרלי לצבעים. נטילת העדשה עם צמצם נמוך כמו 2,8 ואורך מוקד מתאים. נְקִישָׁה. קיבלתי תמונה . הממ . בוקה נותן או מאפשר אפשרות להפריד נושא בין רקע, צבעים ניטרליים מסתיימים בצבעי פסטל, אורך המוקד הופך את התמונה שלי למורכבת היטב במובן שהנושא נראה היטב. אז התמונה דומה למה שראיתי על מסגרת העץ שלי. מסגרת עץ ו- DSLR נותנים פחות זהים.
אז המצלמה לא משנה ;-).
השאלה הרחבת – האם ענייני חצובה?
אבל אז אני לוקח את החצובה שלי. אותה סצנה. אני מצלם חשיפה ארוכה. לא . אוומייגוד . למסגרת העץ שלי אין יכולת לעשות זאת. יכולתי רק לדמיין, מה יהיה שם, אבל אני לא רואה את זה. לדוגמא ילדים ריצה משתנים ללהקות אורות צבעוניות נחמדות. אפילו צורה מעניינת.
האם מסננים עניינים?
אני לוקח 3.0 פילטר. הזמן הולך כל כך מהר. כמה תנועה אני יכול לתפוס. נראה שהעננים נשארים, אבל אני רואה שהם זזים, אפילו על התמונה אני רואה איפה ואיך הם נעים. כדי לעשות את אותו הדבר עם הטלפון שלי, אני צריך לעשות דברים מצחיקים, ובסוף התוצאה נוראית.
האם העדשות חשובות?
מצאתי באג קטן מונח בקרבת מקום על הגדה. אני יכול להשתמש בעדשת מאקרו/מיקרו או צינורות הרחבה או משקפי מגדלים .
ואז אנחנו יכולים כבר לזרום. האם תאורה עניינים?
יש קונצרט ומאחורי הלהקה יש אורות חזקים. אפילו ל- DSLR יש בעיות, אבל מילוי פלאש או כל אור קדמי טוב יעזור לקבל פרצופים או מכשירים מספיק בהירים.
אפילו הלאה . עושה איפור או סטודיו לענייני צילום דיוקן?
סוף סוף אני רוצה לומר. זה משנה אם ניתן ויכול להשתמש בתכונות או יכולות מוצעות. אבל לא משנה אם לא תשתפר, בין לבין, גם את הכישורים האמנותיים שלך כמו: הבנת קומפוזיציה, פסיכולוגיה של הצבע, היצירתיות להכנת סצנה, יכולת להתבונן בסבלנות וכן הלאה.
המצלמה לא משנה
נהגתי להיות קצת מקנא כשראיתי מישהו עם מצלמה מקצועית גדולה ברחוב. בהגדרה, חשבתי שהם צלם טוב יותר כי הייתה להם מצלמה מהודרת יותר. זה הגיוני, נכון? ככל שהמצלמה גדולה ויקרה יותר, כך הצילומים טובים יותר. ובכן, אני יודע קצת יותר טוב עכשיו! כי קבלת מצלמה מפוארת גדולה לא הפכה אותי בצורה קסומה לצלם טוב יותר.
האנלוגיה הפופולרית היא שתנור נהדר לא הופך מישהו לשף ברמה עולמית. תנור הוא פשוט כלי המשמש לייצור ארוחה מורכבת.. אבל זה האדם שעושה את הבישול שאחראי לתוצאה. זה בדיוק אותו דבר עם מצלמה. הידיעה כיצד להשתמש בציוד היא הצעד הראשון ליצירת תמונות יפות בכוונה, ואתה בהחלט לא יכול להתקדם בלי הידע המכריע הזה.. אבל זה שלב 1 מתוך רבים.
5 סיבות מדוע המצלמה לא משנה
1. תְאוּרָה
מצלמה מפוארת עדיין יכולה לצלם תמונה איומה.. ולעתים קרובות יותר מאשר לא, זה כן! רוב זה מסתכם בדבר אחד: אור. במיוחד עבור דיוקנאות, תאורה טובה תעשה או ישבור את התצלום. זו אחת הסיבות שאני אוהבת לעבוד באולפן (שלום, שליטה מלאה בתאורה!) ולמה כל כך הרבה צלמים נאבקים בהתחלה (היציאה באמצע היום וקבלת צילומים טובים דורשת למידה רבה). ונחשו מה, אור רע הוא אור רע.. לא משנה אם המצלמה שלך טובה או רעה, כי היא לא ישנה את ההבדל האמיתי.
2. ביטוי ופוזות
לילדים קשה לצלם בגלל הביטויים שלהם – הם עושים את החיוך המזויף או נותנים מראה מבולבל. ומבוגרים? הם נוטים לשנוא תמונות של עצמם מסיבות רבות ורבות. המצלמה לא יכולה לגרום למישהו לחייך באמת. זה לא יודע איזו תנוחה הכי מחמיאה. וזה בהחלט לא יידע איזה רגע מדויק לצלם בתצלום. כל הדברים האלה נקבעים על ידי הצלם, ולא המצלמה. אז בסופו של דבר, ההבדל בין צלם מקצועי לחובב הוא דבר אחד.. ידע, לא הציוד.
3. עֲרִיכָה
האם תהית אי פעם מדוע הצילומים שאתה רואה אנשים מצלמים (במיוחד אנשי מקצוע) נראה כל כך שונה אחד מהשני? יש כל כך הרבה סגנונות: אור ואוורירי, וינטג ‘, נראה למראה, כהה ומצובח.. וכל זה מוגדר/נוצר על ידי עריכה, ולא המצלמה! ובסופו של דבר, זה הדבר שבמובנים רבים מפריד בין החובבים לאנשי המקצוע.
צלמים מקצועיים לא רק יודעים לצלם את הצילום, הם גם יודעים לעבד ולערוך את הדימוי הזה כדי ליצור משהו מדהים באמת. ניתן להפוך בקלות לתמונת אייפון ליצירת אמנות ראויה למסגרת עם כלי העריכה הנכונים.. ואילו יריית מצלמה מפוארת תיראה חסרת דעות ומשעממת אם תישאר ללא ערוך. ואם אתה רוצה ללכת צעד אחד קדימה, יש גם ריטוש מחדש, המחליק גווני עור, מסיר אלמנטים מסיחים ומוסיף שכבת לק שלא משוכפלת בקלות ללא הידע והתוכנה הדרושים. האמת, כל דימוי גולמי צריך להיות “מפותח” לפני שהיא יכולה להפוך ל- JPEG (ניתן לצפייה, ניתן לשיתוף וניתן להדפסה), וכיצד מטפל בתהליך הזה באמת מגדיר את המראה הסופי של התצלום.
4. פונקציונליות המצלמה הבסיסית לא השתנתה בעוד 100 שנה
האם אתה יודע מה אני מחפש במצלמה? מיקום כפתור טוב. אני צריך להיות מסוגל לשנות בקלות ובמהירות את שלוש הגדרות המפתח עליה כל הצילום מבוסס.. ואשר לא השתנה מאז ההתחלה (זה יהיה ה- ISO, מהירות התריס וצמצם). לא משנה כמה מגה -פיקסל יש או אילו תכונות חדשות שהם קבעו, ימכרו יותר מצלמות השנה. בסופו של דבר, הכל מסתכם בשלוש ההגדרות האלה ומבין כיצד לקבל חשיפה נאותה במצלמה. אז כשאנשים שואלים אותי באיזו מצלמה יש לי, או באיזו עדשה אני משתמש, זה בקושי יכול להיות חשוב. הדברים שאני עוסק בהם כשאני מצלם זהים למצלמת הסרטים שיש לי משנות השמונים.
5. כל המצלמות זהות
כל מצלמה מצלמת את הצילום באותה צורה. יש כמובן הבחנות, אבל אם היית מצלם עם מצלמה בסך 10,000 דולר ומצלמה של 1000 דולר, הם באמת לא היו נראים הרבה שונים. ההיבט המבדיל היחיד של כל העניין הזה הוא האדם שצילם את התמונה. עכשיו, בהחלט יש הבחנה בין מצלמת DSLR (המצלמות המפוארות הגדולות) לבין הטלפון הסלולרי שלך. אתה מקבל הרבה יותר שליטה, מהירות ואפשרויות עם DSLR.. אבל בסופו של דבר, האייפונים שלנו משתפרים כל שנה. בסופו של דבר, כל המצלמות הללו פשוט כלים אנו משתמשים בצילום. אז באמת, אין צורך להתייסר אם מצלמה אחת טובה יותר מהשנייה.. הם כנראה יצלמו צילום דומה מאוד אם אתה האדם שצילם את שתי התמונות. עכשיו, תן שֶׁלְךָ מצלמה לאדם אחר.. ותראה את ההבדל האמיתי!
סיפור חיי
אני מתבקש כל הזמן להמלצות מצלמה. יותר מכל, אני זוכר שאמא שלי שאלה אותי באיזו מצלמה אני משתמשת כי היא רצתה לצלם טוב כמו שלי. ברגע שקבענו שגוף המצלמה שלי בסך 3,000 דולר היה קצת מחוץ לטווח התקציב שלה, היא התיישבה על DSLR רגיל ברמת כניסה עם עדשת ערכה. כחודש לאחר מכן היא הגיעה לראות את הבנים שלי והתלוננה שהמצלמה שלה לא הייתה טובה במיוחד (שוב, היא השוותה את התצלומים שלה לשלי). לקחתי את המצלמה שלה, עברתי למצב ידני (כי ברגע שאתה משתמש במצב ידני, קשה לעשות משהו אחר), ועשתה כמה צילומי מבחן. היא הביטה ואמרה “אה! זה נראה הרבה יותר טוב!”. כן אמא.. זה בגלל שביליתי שנים בלימוד כיצד להשתמש במכשיר המסובך למדי הזה.. ומכיוון שכשאתה מצלם במצב אוטומטי עם הפלאש, הם נוטים לא להיראות טוב במיוחד.
אין קיצור דרך. אין מצלמה קסומה או הגדרה אוטומטית שתביא לך את סוגי הצילומים שאתה רואה אנשי מקצוע מצלמים עם המצלמות שלהם. ומכיוון שהם יכולים לעשות את זה, זה לא אומר שהם מוכשרים במיוחד או טובים ממך. זה פשוט אומר שהם מכניסים את העבודה כדי ללמוד צילום!