האם המצלמה חשובה בצילום?
האם המצלמה חשובה בצילום?
פרו נוסף של סן דייגו, קירסטן גלון מתפרנסת ממנה באמצעות שתי העדשות הזולות ביותר של ניקון, 18-55 ו- 70-300 גרם.
האם המצלמה חשובה?
לפני זמן מה נתקלתי בפוסט הזה: https: // kenrockwell.com/tech/notcamera.htm וגם מצא את זה: https: // kenrockwell.com/tech/not-about-your-camera.htm התגובה הראשונה שלי הייתה “איזה עומס של שטויות, אני יכול לחשוב על מאה מצבים שבהם DSLR מקצועי יפוצץ רמת כניסה אחת”. אבל אחרי כמה ימים הבנתי שלמעשה יש לו כמה טיעונים סבירים, וכי רוב התמונות שאני נהנה להסתכל עליהן אינן מצולמות תחת אחד ממצבים ‘מאות’. אז עכשיו השאלה שלי היא; כמה זה משנה אם אתה משתמש ב- DSLR זול או יקר? ומתי זה באמת משנה? עדכון על כפול אפשרי: השאלה המקושרת בהחלט קשורה, אך שונה מאוד. השאלה הקשורה נותנת עצות ספציפיות למשתמש זה, ולציוד שלו. אני מחפש תשובה כללית יותר, החלה על כל המשתמשים. כפול אפשרי 2: אני מרגיש שכפול אפשרי זהה מאוד לזה של הראשון. השאלות המקושרות נותנות רשימות של דברים שיכולים להטריד מישהו שיכול להיות סיבה לקנות מצלמה חדשה. הסיבה שהוזכרו ביותר לרכישת מצלמה חדשה היא איכות תמונה (כולל מיקוד), אך כמעט ולא תמונות שאני רואה באמת משתמשות באיכות זו. אז השאלה שלי היא, מתי באמת יש צורך באיכות זו, לא רק מתי מצלמה טובה יותר נוחה יותר. אני מקווה להגיע לרשימת בדיקה כללית שיכולה לדעת אם ניתן היה לצלם גם תמונה כלשהי בכל DSLR ברמת כניסה או לא. להלן כמה קישורים לדברים שנתקלתי בהם בניסיון למצוא תשובה:
https: // www.slrlounge.com/לא-המצלמה-מצלמה-הצלם/
https: // דיגיטלי-פוטוגרפיה-בית ספר.com/זה לא-המצלמה-אתה יכול להיות-מה-מה-כן-עם-זה/
https: // Luminoun-Landscape.com/your-camera-does-matter/
https: // www.ערים.com/19-photos לתצוגה-אתה-למה שלך-מצלמה-doesnt-matter/
https: // דיגיטלי-פוטוגרפיה-בית ספר.com/samve-a-camera-take-nice-pictures-is-say-say-a-guitar-plase-nice-melodies/
שאל 23 בספטמבר 2018 בשעה 15:45
1,522 11 11 תגי כסף 24 24 תגי ברונזה
קשור (כמו ב: אותה שאלה – אך מנקודת מבט אחרת): איך לדעת שגדלת את הציוד שלך?
23 בספטמבר 2018 בשעה 16:08
כפול אפשרי מתי עלי לשדרג את גוף המצלמה שלי?
23 בספטמבר 2018 בשעה 16:19
כפול אפשרי כיצד לדעת שגדלת את הציוד שלך?
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:50
באיזו תדירות אתה משתמש בתריס המהיר ביותר, בהתפרצות המהירה ביותר, או מבצעים הדפסים ענקיים? אם לא לעתים קרובות, הכסף שלך יושקע טוב יותר על אפשרויות נסיעות ועדשות.
25 בספטמבר 2018 בשעה 16:36
“אני מקווה. ספר אם ניתן היה לצלם תמונה כלשהי עם כל רמת כניסה DSLR או לא.” – זה נושא שונה לחלוטין מ” האם המצלמה משנה?”
26 בספטמבר 2018 בשעה 7:33
7 תשובות 7
אמנם נכון שהילוך טוב יותר לא יהפוך אותך לצלם טוב יותר, אך זה נכון באותה מידה שכל צלם מוגבל על ידי יכולות ההילוך המשמשות.
יש אמירה ישנה שנמצאת סביב צילום מזה זמן רב:
ציוד לא משנה.
זה בהחלט נכון, אבל זו רק חצי האמת. שאר האמת היא זו:
ציוד לא משנה – עד שזה כן.
כאשר היכולות הטכניות של הציוד שלך אינן עומדות במשימה של הצילומים שאתה רוצה לצלם, ואז רק אז ההילוכים יהיו חשובים.
כאשר הציוד שלך משנה, אתה תדע. זה יהיה משנה כי הציוד שאתה משתמש בו יגביל אותך מלעשות עבודה שאתה רוצה לעשות ושיש לך מיומנות וידע לשלוף. עד שתגיע לנקודה זו, הציוד בו אתה משתמש כרגע הוא בסדר גמור בשבילך.
לקבלת מידע נוסף, אנא ראה: מתי עלי לשדרג את גוף המצלמה שלי? התשובה שם חלה באותה מידה על עדשות או מערכות שלמות.
תוספת המבוססת על המטרה המוצהרת המוצהרת של השאלה:
אני מקווה להגיע לרשימת בדיקה כללית שיכולה לדעת אם ניתן היה לצלם תמונה כלשהי עם כל DSLR ברמת כניסה או לא.
אפשר לקבל את המצלמה/העדשה/ציוד התאורה הטוב ביותר בעולם ולא להיות מסוגל לעשות איתה דבר אם לא מבינים דברים כמו צורה וגודל מקורות אור, קומפוזיציה ומסגור, חשיפה וכו ‘.
אפשר להיות הצלם הטוב ביותר בכוכב הלכת ולא להיות מסוגל לצלם תמונות מסוימות אם הציוד הזמין אינו עומד במשימה של התצלום המיועד.
צלמי אמן אמיתיים מסוגלים להבין מה התצלום שהם רוצים לצורך נדרש מבחינה טכנית, מה הכלים העומדים לרשותם מסוגלים, היכולת לבחור אילו כלים בין הזמינים הם המתאימים ביותר למשימת צילום ספציפית, וכדי להיות מסוגלים לעבוד במסגרת המגבלות הטכנולוגיות של כלים אלה ליצירת תמונות בעלות ערך.
- לכל המצלמות, העדשות ומכשירי הצילום האחרים יש מגבלות. אפילו המודל האחרון, הגדול והיקר ביותר שלעתים קרובות משווק באופן שמנסה לשכנע אותך כל בעיית הדמיה פיזית נפתרה לחלוטין (אך רק לפי מודל ספציפי זה) יש מגבלות. אם תחכה עד שהדגם האחרון, הגדול ביותר, היקר ביותר, יוכנס, המשווקים של אותה מצלמה חדשה יותר (או עדשה, או פלאש וכו ‘.לאחר מכן יגיד לך מה היו הנושאים עם הדגם הישן שהם ניסו בעבר לעבור כמצלמה האולטימטיבית (או עדשה, או פלאש וכו ‘.) בכל הזמנים מכיוון שהם יטענו כי הם פתרו את הבעיה עם המודל החדש ביותר!
- לכל הצלמים יש מגבלות במובן זה כי אין צלם אחד שחי אי פעם שהוא בקיא יותר ו
האם המצלמה חשובה בצילום?
פרו נוסף של סן דייגו, קירסטן גלון מתפרנסת ממנה באמצעות שתי העדשות הזולות ביותר של ניקון, 18-55 ו- 70-300 גרם.
האם המצלמה חשובה?
לפני זמן מה נתקלתי בפוסט הזה: https: // kenrockwell.com/tech/notcamera.HTM וגם מצא את זה: https: // kenrockwell.com/tech/not-about-your-camera.HTM התגובה הראשונה שלי הייתה “איזה עומס של שטויות, אני יכול לחשוב על מאה מצבים שבהם DSLR מקצועי יפוצץ רמת כניסה אחת”. אבל אחרי כמה ימים הבנתי שלמעשה יש לו כמה טיעונים סבירים, וכי רוב התמונות שאני נהנה להסתכל עליהן אינן מצולמות תחת אחד ממצבים ‘מאות’. אז עכשיו השאלה שלי היא; כמה זה משנה אם אתה משתמש ב- DSLR זול או יקר? ומתי זה באמת משנה? עדכון על כפול אפשרי: השאלה המקושרת בהחלט קשורה, אך שונה מאוד. השאלה הקשורה נותנת עצות ספציפיות למשתמש זה, ולציוד שלו. אני מחפש תשובה כללית יותר, החלה על כל המשתמשים. כפול אפשרי 2: אני מרגיש שכפול אפשרי זהה מאוד לזה של הראשון. השאלות המקושרות נותנות רשימות של דברים שיכולים להטריד מישהו שיכול להיות סיבה לקנות מצלמה חדשה. הסיבה שהוזכרו ביותר לרכישת מצלמה חדשה היא איכות תמונה (כולל מיקוד), אך כמעט ולא תמונות שאני רואה באמת משתמשות באיכות זו. אז השאלה שלי היא, מתי באמת יש צורך באיכות זו, לא רק מתי מצלמה טובה יותר נוחה יותר. אני מקווה להגיע לרשימת בדיקה כללית שיכולה לדעת אם ניתן היה לצלם גם תמונה כלשהי בכל DSLR ברמת כניסה או לא. להלן כמה קישורים לדברים שנתקלתי בהם בניסיון למצוא תשובה:
https: // www.slrlounge.com/לא-המצלמה-מצלמה-הצלם/
https: // דיגיטלי-פוטוגרפיה-בית ספר.com/זה לא-המצלמה-אתה יכול להיות-מה-מה-כן-עם-זה/
https: // Luminoun-Landscape.com/your-camera-does-matter/
https: // www.ערים.com/19-photos לתצוגה-אתה-למה שלך-מצלמה-doesnt-matter/
https: // דיגיטלי-פוטוגרפיה-בית ספר.com/samve-a-camera-take-nice-pictures-is-say-say-a-guitar-plase-nice-melodies/
שאל 23 בספטמבר 2018 בשעה 15:45
1,522 11 11 תגי כסף 24 24 תגי ברונזה
קשור (כמו ב: אותה שאלה – אך מנקודת מבט אחרת): איך לדעת שגדלת את הציוד שלך?
23 בספטמבר 2018 בשעה 16:08
כפול אפשרי מתי עלי לשדרג את גוף המצלמה שלי?
23 בספטמבר 2018 בשעה 16:19
כפול אפשרי כיצד לדעת שגדלת את הציוד שלך?
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:50
באיזו תדירות אתה משתמש בתריס המהיר ביותר, בהתפרצות המהירה ביותר, או מבצעים הדפסים ענקיים? אם לא לעתים קרובות, הכסף שלך יושקע טוב יותר על אפשרויות נסיעות ועדשות.
25 בספטמבר 2018 בשעה 16:36
“אני מקווה. ספר אם ניתן היה לצלם תמונה כלשהי עם כל רמת כניסה DSLR או לא.” – זה נושא שונה לחלוטין מ” האם המצלמה משנה?”
26 בספטמבר 2018 בשעה 7:33
7 תשובות 7
אמנם נכון שהילוך טוב יותר לא יהפוך אותך לצלם טוב יותר, אך זה נכון באותה מידה שכל צלם מוגבל על ידי יכולות ההילוך המשמשות.
יש אמירה ישנה שנמצאת סביב צילום מזה זמן רב:
ציוד לא משנה.
זה בהחלט נכון, אבל זו רק חצי האמת. שאר האמת היא זו:
ציוד לא משנה – עד שזה כן.
כאשר היכולות הטכניות של הציוד שלך אינן עומדות במשימה של הצילומים שאתה רוצה לצלם, ואז רק אז ההילוכים יהיו חשובים.
כאשר הציוד שלך משנה, אתה תדע. זה יהיה משנה כי הציוד שאתה משתמש בו יגביל אותך מלעשות עבודה שאתה רוצה לעשות ושיש לך מיומנות וידע לשלוף. עד שתגיע לנקודה זו, הציוד בו אתה משתמש כרגע הוא בסדר גמור בשבילך.
לקבלת מידע נוסף, אנא ראה: מתי עלי לשדרג את גוף המצלמה שלי? התשובה שם חלה באותה מידה על עדשות או מערכות שלמות.
תוספת המבוססת על המטרה המוצהרת שהשתנה אי פעם של השאלה:
אני מקווה להגיע לרשימת בדיקה כללית שיכולה לדעת אם ניתן היה לצלם גם תמונה כלשהי בכל DSLR ברמת כניסה או לא.
אפשר לקבל את המצלמה/העדשה/ציוד התאורה הטוב ביותר בעולם ולא להיות מסוגל לעשות איתה דבר אם לא מבינים דברים כמו צורה וגודל מקורות אור, קומפוזיציה ומסגור, חשיפה וכו ‘.
אפשר להיות הצלם הטוב ביותר בכוכב הלכת ולא להיות מסוגל לצלם תמונות מסוימות אם הציוד הזמין אינו עומד במשימה של התצלום המיועד.
צלמי אמן אמיתיים מסוגלים להבין מה התצלום שהם רוצים לצורך נדרש מבחינה טכנית, מה הכלים העומדים לרשותם מסוגלים, היכולת לבחור אילו כלים בין הזמינים הם המתאימים ביותר למשימת צילום ספציפית, וכדי להיות מסוגלים לעבוד במסגרת המגבלות הטכנולוגיות של כלים אלה ליצירת תמונות בעלות ערך.
- לכל המצלמות, העדשות ומכשירי הצילום האחרים יש מגבלות. אפילו המודל האחרון, הגדול והיקר ביותר שלעתים קרובות משווק באופן שמנסה לשכנע אותך כל בעיית הדמיה פיזית נפתרה לחלוטין (אך רק לפי מודל ספציפי זה) יש מגבלות. אם תחכה עד שהדגם האחרון, הגדול ביותר, היקר ביותר, יוכנס, המשווקים של אותה מצלמה חדשה יותר (או עדשה, או פלאש וכו ‘.) אז יגיד לך מה היו הנושאים עם הדגם הישן יותר שהם ניסו בעבר לעבור כמצלמה האולטימטיבית (או עדשה, או פלאש וכו ‘.) בכל הזמנים מכיוון שהם יטענו כי הם פתרו את הבעיה עם המודל החדש ביותר!
- לכל הצלמים יש מגבלות במובן זה שאין צלם אחד שחי אי פעם שהוא בקיא ומיומן יותר מכל אחד אחר בכל תחומי הצילום.
- מה שצלם יכול להשיג בסופו של דבר יתבסס תמיד על השילוב של יכולתם שלהם וגם על יכולת ההילוך בו הם משתמשים.
- לרוב הצלמים המתחילים, אפילו המצלמה הבסיסית ביותר ברמת הכניסה מסוגלת לעשות הרבה יותר מזה שמשתמש בה. עבור רבים, הידע, המיומנות והניסיון שלהם לעולם אינם מתקדמים מעבר ליכולת של ILC ברמת כניסה או מצלמה קומפקטית מתקדמת.
- עבור משימות מצולמות רבות, כל מצלמה מודרנית עומדת באתגר כאשר בידיים הנכונות.
- באופן דומה, ישנן משימות צילום מסוימות שניתן לעשות על ידי כמעט כל מי שיש לו הבנה בסיסית של עקרונות הצילום.
- עם זאת, עבור משימות מצולמות רבות אחרות, הדרישות גדולות יותר מיומנותו של הצלם, על היכולת הטכנית של ההילוך, או לשניהם.
- לפעמים כלי מסוגל יותר דורש מיומנות וידע גדולים יותר להשתמש ביעילות מכפי שעושה כלי בסיסי יותר מכיוון שכלי כזה מחייב את הצלם לקבל החלטות ספציפיות ולהיות מסוגל להתמודד עם המצלמה/העדשה במיומנות רבה יותר.¹ יותר ויותר, ככל שהכלים הכלליים יותר עושים יותר מ”חושב “עבור הצלם מבחינת חשיפה, ניגודיות, איזון צבע וכו ‘. הצילום החישובי שנעשה על ידי הסמארטפונים האחרונים מדהים. זה לא יפתיע אותי אם הטלפונים יתחילו להציע כלי AI כדי לסייע בהלחנת תמונות בעתיד הלא רחוק!
- כאשר צלם מגביר את הידע, המיומנות והניסיון שלהם שהם עשויים להגיע לנקודה בה הם מבינים שקטע מההילוך שהם משתמשים בו מעכב אותם מלהעצור דבר ספציפי שהם רוצים לעשות ולהבין איך לעשות אם רק היו להם הכלים המתאימים. מצד שני, לפעמים ההנחה יכולה להיות שגויה שכלי טוב יותר ספציפי יאפשר ליצור צילום ספציפי.
- היכולת להסתכל על צילום ולהבין מה נדרש כדי ליצור תמונה זו דורשת הרבה מאותו ידע, מיומנות וניסיון שצילם את הצילום הזה.
¹ כל מי שהרים עדשה 600 מ”מ+ בפעם הראשונה לאחר שמעולם לא השתמש במשהו ארוך יותר מאשר, למשל, 300 מ”מ יכול להתייחס. העלייה בטכניקת הטיפול הדרושה, גם בעת שימוש בחצובה, כדי לקבל תמונות ברורות מעדשה של 600 מ”מ+ היא גבעה תלולה לטפס בהשוואה לעדשה של 300 מ”מ או פחות באותה מצלמה.
ענה 23 בספטמבר 2018 בשעה 22:30
173K 10 10 תגי זהב 204 204 תגי כסף 548 548 תגי ברונזה
כקצת דגש: יש לי מצלמת סרטים מהודרת של SLR בהן השתמשתי במשך זמן רב, וכמובן שהטלפון שלי יש מצלמה דיגיטלית של Gazillion-MP (שהייתה בימינו ממש טוב מאוד). צילמתי תמונות טלפון שהיו בסדר למטרותיהם. מדי פעם רציתי להכניס את הטלפון למצב טלוויזיה כדי לקבל תמונה טובה להפסקת אקשן בלי להשתמש בפלאש, וזה פשוט אין לו את המצב הזה, ואז הלוואי והבאתי איתי את מצלמת הסרט המפואר (ובכן, זה ה- DSLR המפואר).
24 בספטמבר 2018 בשעה 0:00
אם אתה לא מקצוען, ואתה לא צריך לתפוס כל זריקה, אז באמת צריך להיות מוגבל על ידי הציוד שלך? למען טיעונים אני רוצה להפוך את זה לחלוטין: אם עדיין יש מקום לשפר את התוצאות שלך עם הציוד שיש לך, האנרגיה שלך הרבה יותר טוב על שיפור הכישורים והיצירתיות שלך מאשר לדאוג לאופן בו הציוד שלך מגביל אותך.
24 בספטמבר 2018 בשעה 18:08
@Orbit לא השאלה ולא התשובה הזו באמת מתייחסים אם מישהו צריך שדרוג. ה- OP שואל, “מתי ההילוכים חשובים.”התשובה בתשובה זו”, כאשר היא מונעת ממך לצלם תצלום שאתה יכול לעשות אחרת.”זה לא ממש לוקח עמדה בשום דרך אם זה מצדיק את שיפור הציוד או לא. חלק מהשאלות המקושרות האחרות עוברות יותר לכיוון אחד או אחר על זה. זו יותר בחירה אישית שהתשובה הזו משאירה לכל אדם להחליט לעצמו. מעבר לזה, אולי התגובה שלך כאן תהיה מתאימה יותר כתשובה?
24 בספטמבר 2018 בשעה 20:06
. או אפילו כשאלה אחרת?
24 בספטמבר 2018 בשעה 20:15
@Michaelclark אתה צודק, אני פשוט שמה הרבה התמקדות בנקודה זו כי זה חושב שזה חשוב מאוד. בזבזתי באופן אישי הרבה זמן לדאוג (אולי) להיות מוגבל על ידי הציוד שיש לי (איתי). חשבתי שידעתי מספיק כי אוכל לקבל חשיפה נאותה במצב M, ולבלות את רוב זמני במחשבה על הציוד שלי. רק כשאני משחרר לחלוטין את הדאגות האלה, התמונות שלי התחילו להשתפר.
25 בספטמבר 2018 בשעה 15:16
ההזמנה האישית שלי לחשיבות של החלקים השונים במערכת המצלמות הם 1) צלם 2) עדשה ו- 3) מצלמה.
צלם טוב או נהדר יכול לקחת בחשבון את המגבלות של רכיבי המערכת האחרים ולייצר תמונות נפלאות בתוך מגבלות אלה. ניתן למצוא כאן דוגמאות מעניינות.
הוסף מבחר עדשות, והצלם שלנו יכול להתחיל לשחק בפרספקטיבה, DOF, עיוות ואפקטים אחרים שאולי לא נעשים בקלות (או בכלל) אחרת).
מצלמה היא המרכיב הפחות חשוב במערכת. ישנן קטגוריות מסוימות של צילום שעשויות להדגיש מאפייני מצלמה מסוימים כמו ספורט (קצב מסגרות, מהירות מיקוד) או נוף נמוך (ISO) (רזולוציה) או אירוע (רעש תריס) או לחימה (כל העמידות שלעיל בתוספת), אך לצילום כללי גופי המצלמה הזולים יותר במערך היצרן יבצעו את רוב הזמן של היצרן.
ענה 23 בספטמבר 2018 בשעה 16:09
6,514 1 תג זהב 22 22 22 תגי כסף 35 35 תגי ברונזה
אני אוהב את התשובה שלך, במיוחד את הקישור בו. אתה בעצם אומר, ראשית צריך להתמקד בלהפוך לצלם הגון, ואז לחשוב להשיג עוד עדשות ואז אולי מצלמה חדשה. אני מניח שזה הגיוני אלא אם כן אתה נמצא במשהו מיוחד הדורש פונקציית מצלמה מיוחדת שאין למצלמה בסיסית.
23 בספטמבר 2018 בשעה 17:09
הערה: הנה, אני אדבר מחדש את תשובתי כיצד לדעת שגדלת את הציוד שלך?, מכיוון שהוא מכסה נושא זה די טוב.
אם אנו מחייבים רק גורמים סביבתיים רלוונטיים לחשיפה, אין הרבה פער בין מצלמות ברמת הכניסה למצלמות פרו-בדרגה-ורוב ההבדל נובע מארגונומיה.
אפילו ה- DSLR / MILC הבסיסי ביותר של ימינו מציע ביצועים נמוכים יותר ו- AF יותר מכפי שכל SLR מקצועי עשה. הצהרה מוגזמת ולא מוכחת אמפירית! .
כמובן שיש מצבים הדורשים ציוד מקצועי: הדרך הקלה ביותר היא להפוך למקצוען שמצבם הכלכלי תלוי לחלוטין בהשגת כל ירייה. אם אתה צלם ספורט, אז 6 FPS כנראה לא יהיו מספיק טובים (ובכן, זה כן, אבל כפול ה- FP. אם אתה נמצא בנופים, אז אולי אתה רוצה את הרזולוציה הגבוהה ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך (אם כי עדשת טללה טובה וחצובה טובה יכולה לעשות את אותו הדבר עם כל מצלמה – אם יש לך זמן לתפור). אם אתה צלם נסיעות, אז הגדרה קלה ואוניברסלית עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר. אם אתה כתב מלחמה, אז תרצה שהמצלמה הכי חזקה שיש. וכו.עמ ‘.עמ ‘..
צלם טוב יכול לעשות כל צילום בכל עת עם כל מצלמה של ימינו- 5-6 FPs אינם גבול רציני אם אתה יודע מה אתה עושה, והביצועים של חיישנים ו- AF מתקרבים יותר ויותר.
אבל אולי אתה צריך לצלם לא משנה את מזג האוויר: האם אתה מעדיף להשתמש במצלמה כניסה ברמת כניסה בגשם-או במצלמה אטומה פרו-בדרגה? אולי אתה רוצה קצת מרווח בטיחות: עם 10FP. אולי אתה צריך יתירות קבצים: אם המצלמה שלנו תומכת בכתיבה לשני כרטיסים בו זמנית, כרטיס אחד יכול להיכשל מבלי שתאבד דבר.
ענה 23 בספטמבר 2018 בשעה 20:17
6,467 1 1 תג זהב 29 29 תגי כסף 45 45 תגי ברונזה
יש אנשים שחושבים שהדבר היחיד שהם צריכים לצלם תמונות אקשן טובות יותר ולתפוס את הרגע המכריע הוא מצלמה שיכולה לצלם בקצב מסגרת גבוה יותר. לא חשוב שכמה מתמונות האקשן הגדולות ביותר שצולמו אי פעם התרחשו בתקופות בהן 2-3 fps נחשבו במהירות בצורה מהירה אם לא בלתי אפשרית! כדי לתפוס פעולה מיידית מדויקת שצריך תזמון שיכול לחזות נכון רגע כזה תוך היכרות עם הציוד בו משתמשים כך שתוכל להפעיל את המצלמה רַק מספיק רחוק לפני אותו רגע בו התריס פתוח כאשר מתרחש הרגע הזה בזמן.
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:44
@MichaelClark אין ויכוח כאן – התשובה שלך שהייתה אותה נסאג ‘עוררה בי השראה להתייחס ישירות ל- FPS.
23 בספטמבר 2018 בשעה 22:48
או אם לומר זאת בדרך אחרת, מפרט ה- FPS של המצלמה אינו מגבלה ביחס ללכידת מסגרת יחידה מתוזמנת לחלוטין. עקביות בכמה זמן לוקח את המצלמה בין זמן לחיצה על כפתור התריס במלוא. FPS גבוה שימושי כאשר רוצים לתפוס סדרה של מסגרות המציגות פעולה ככל שהיא מתקדמת בתוספות זמן קטנות יותר.
23 בספטמבר 2018 בשעה 23:00
אז עכשיו השאלה שלי היא; כמה זה משנה אם אתה משתמש ב- DSLR זול או יקר? ומתי זה באמת משנה?
נראה כי שאלות כאלה מניחות קשר ישיר בין איכות תמונה למחיר המצלמה, אך רבים מההבדלים בין מצלמות זולות ויקרות קשורות יותר לתכונות המאפשרות להשיג את הצילום שאתה רוצה מלכתחילה מאשר איכות הצילומים שאתה מקבל. הנה כמה דוגמאות:
- לבנות איכות: אם אתה תלוי במצלמה לפרנסתך, ואם אתה צריך להשתמש במצלמה זו מדי יום בתנאים שליליים, אתה רוצה לרצות אחת שנבנית להיות מחוספסת ואמינה. אם אינך עובד בתנאים האלה, יתכן שלא תרצה לשלם את מחיר הפרמיה שמגיע עם איטום מזג אוויר מוצק, גוף סגסוגת מגנזיום, אחסון מיותר, חיי תריס ממוצעים ארוכים יותר וכו ‘.
- מערכת AF: כל אחד בֶּאֱמֶת צריך לצלם תמונה נחמדה הוא נקודת מיקוד אוטומטית יחידה, נכון? אתה תמיד יכול להתמקד ואז מחדש מחדש אם אתה רוצה. אבל זה לוקח זמן, וכשאתה יורה בפעולה יתכן שלא תוכל לחדש כל הזמן את הזריקה שלך. אם אתה מצלם מספיק יריות, ייתכן שתוכל לנחש את המוקד ולהתמזל בכמה מהם; אבל אם יש לך מערכת AF מתקדמת עם עשרות נקודות ודיוק טוב, תקבל רבים יותר צילומים ממוקדים היטב, מה שאומר שיש לך סבירות גבוהה יותר להשיג כמה שהם גם במוקד וגם טובים מבחינות אחרות.
- שיעור פרץ: אם אתה מצלם פעולה, היכולת לצלם צילומים רצופים יותר עם פחות זמן בין כל אחד מתרגם ישירות לסבירות גבוהה יותר להשיג כמה מנצחים. עבור צלמים מקצועיים, ההבדל הזה בלבד יכול לשלם עבור ההפרש המחירים בין מצלמת צרכנים למודל Pro יוקרתי.
אז כדי לחזור לשאלתך, קיום מצלמה אמינה מאוד ועמוסה בתכונות לצילום קיצוני עושה את ההבדל כאשר העלות של אי קבלת הצילום גבוהה היא גבוהה. אם אתה טרק על פני רכס הרים כדי לצלם, אתה הולך להיות מעוצבן אם המצלמה שלך נשברת כי היא נרטבת מעט. אם אתה מצלם את החתונה של מישהו או משחק כדורגל ואינך יכול מחדש את האירוע מכיוון שכרטיס הזיכרון שלך נכשל, אתה תרצה הגנה מסוימת. אם אתה מצלם אירוע חדשותי במזג אוויר גרוע ובאור נמוך, תרצה מצלמה שיכולה להתמודד עם המצב הזה.
מצלמות זולות אינן זולות מכיוון שהן מצלמות תמונות מחורבנות. הם זולים כי הם עשויים לא לצלם את התמונה שאתה רוצה בכלל.
ענה 24 בספטמבר 2018 בשעה 18:03
31.6K 6 6 תגי זהב 64 64 תגי כסף 118 118 תגי ברונזה
אני מאוד לא מסכים ששיעור ההתפרצות הגבוה יותר פירושו יותר זוכים. זה פשוט אומר יותר ליד החמצות. מקצוען מנוסה המכיר ספורט מסוים יכול לסמר את הרגע עם ירייה יחידה. טירון יכול לרען אותו ב 20 fps ועדיין מתגעגע הרגע ב -49 אלפיות השנייה בין כל חשיפה של אלפיות שנייה (ב 1/1000, האופייני לספורט/פעולה).
25 בספטמבר 2018 בשעה 17:46
@MichaelClark זה אולי נכון כאשר הפעולה המדוברת ניתנת לחיזוי, כמו בלילה הפוגעת בכדור, אבל לא הכל. מקלט שתופס כדור או QB שנפטר הוא מעט פחות צפוי, ומכונית מירוץ הולכת לצדדים על מסלול היא אפילו פחותה. ומי לומר איזה 1M רֶגַע בשק, שעשוי לקחת 400 מ ‘? זמן התגובה האנושי הוא בדרך כלל סביב 250 מ”מ, כך שגם אם אתה מהיר מאוד, אתה אבוד אם אינך יכול לחזות את הרגע. אני לא יכול לדמיין שאנחנו באמת לא מסכימים שמצב רציף הוא כלי שימושי.
25 בספטמבר 2018 בשעה 18:37
אני לא אומר שזה לא כלי שימושי, אבל אני אומר שצלם עם תזמון ללא דופי יגזום אותו כמעט בכל פעם, גם כשמשתמשים במצלמת קצב מסגרת נמוכה בהרבה.
25 בספטמבר 2018 בשעה 18:40
אני בהחלט לא מתכוון להוזיל את ערך החוויה, אבל אני לא מתאר לעצמי שיש הרבה משתמשי 1DX שמוותר בשמחה את ה- FPS הגבוה של הדגם הזה. בכל מקרה, פשוט ניסיתי לבחור כמה דוגמה לתכונות שהמקצוענים שמחים לשלם עבורם. אני בטוח שיכולנו לחשוב על תריסר יותר.
25 בספטמבר 2018 בשעה 18:55
לאלה שבחוץ מסתכלים פנימה, נראה שרובם חושבים ש- FP. זה לא. אם תינתן הבחירה בין מהירות/דיוק טובה יותר של AF לבין FP. זה לא ה- FPS הגבוה יותר. מה טוב 8 fps אם 6 מהם מעט מתונים ממוקד (שיעול, שיעול. 7d מקורי.. לְהִשְׁתַעֵל)?
25 בספטמבר 2018 בשעה 19:09
אני אוהב הרבה מהתשובות האלה. יש לי לקחת קצת שונה. עבורי התשובה היא ענייני ציוד כמה.
למעשה מה שלמדתי במהלך השנים והרחבת מטמון הציוד שלי הוא שמצלמות מקצוען יקרות מאוד לוקחות מאמץ רב ללמוד בדיוק כיצד להשתמש בהן נכון כדי להשיג תוצאות טובות יותר מאשר פשוט. אני לא מדבר על דברים כמו איך לעשות חשיפה ידנית, אלא דברים מורכבים יותר.
לדוגמא, Canon 1DX מחוץ לקופסה אינו טוב במיוחד בציפורים מעופפות. אבל אז קראתי כמה מאמרים על התמקדות בכפתור גב [https: // www.CNET.com/how-to/how-us use-back-bucton-focus-on your-dslr/].גרנטטקינסון.com/blog/Making-Most-of-Canon. סליחה אם זה ספציפי מדי למצלמה, אבל הנקודה שלי היא לא הפרטים, היא רק העובדה שהמצלמה הזו מאוד טכנית אם אתה רוצה להפיק ממנה את המיטב ואם אתה לא מבלה 100 שעות של שעות ללמוד את הפרסניטים שלה אז אולי אתה צריך 5D או מורד.
אז לציוד הזול יותר יש פחות ביקוש לך (במקרים מסוימים) כי יש פחות מה לחשוב עליו. זה לא תמיד נכון, אבל כמה הגדרות שונות אתה צריך לזכור/לבדוק/להגדיר תוכניות מיוחדות עבור משחק לעומס העבודה שלך.
מבחינתי זו דרך אחת שבה המצלמה בהחלט חשובה, בממשק שלה אליך ולמוח שלך.
173K 10 10 תגי זהב 204 204 תגי כסף 548 548 תגי ברונזה
ענה 26 בספטמבר 2018 בשעה 7:22
פטריק טיילור פטריק טיילור
156 3 3 תגי ברונזה
מעולם לא השתמשתי ב- 1DX, אבל אני לא יכול לראות איך מערכת ה- AF לא תהיה טובה מחוץ לקופסה. לאחר שצילמתי ספורט עם 20D ומעלה, אני יכול להסכים לחלוטין שתכונות שימוש טכניות כמו BBF וסרוו עוזרות באופן דרמטי (ברגע שאתה הולך BBF, אתה לא חוזר!) – אבל אני גם לא יכול לדמיין את ה- AF ב- 1DX הוא זֶה רע, במיוחד להשוות את זה למורד.
26 בספטמבר 2018 בשעה 17:49
אני סוג של לא מסכים. הלמידה להשתמש ב- AF -Semer של 1D X אינה הופכת אותך לצלם טוב יותר – פשוט למדת להשתמש בבורר ה- AF של 1D X. האם אתה יכול לצלם טוב יותר על 550d/d3200/a7 עם המידע הזה? אני מאוד בספק אם. מה יהפוך אותך לצלם טוב יותר (אולי): אם זה היה מפסיק לעבוד אם לא תחשוף כמו שצריך. או אם לא תהיה לך AWB. או לא AF. קיום מיומנויות אלה יעזור בכל מצלמה, שכן AWB/AE/AF יכול להיכשל בך באף אחד מאלה. אבל דברים ספציפיים למצלמה פשוט הופכים אותך למשתמש טוב יותר במצלמה הספציפית ההיא.
27 בספטמבר 2018 בשעה 12:57
אני לא אומר שזה יהפוך אותך ל”צלם טוב יותר “. השאלה המקורית היא “האם המצלמה משנה?”אולי פשוט טענתי שהמצלמה לא משנה אבל הבנה שהיא כן. תצלם תמונות טובות יותר with_the_1dx אם אתה לומד את מערכת המיקוד האוטומטי, ספציפית את כוונון בחירת המקרים של AF. ה- AF ב- 1DX אינו “רע”, זה ניתן לכוונון; מחוץ לקופסה זה מנגינה לפשרה. מאמרים נכתבו על כך; ככה גיליתי איך לעשות את זה. לימוד הדבר האחד הזה לא שיפר אותי, אבל כל הזמן ללמוד דברים חדשים על הכלים שלי עושה.
1 באוקטובר 2018 בשעה 15:46
מחוץ לקופסה מערכת ה- AF של ה- 1D X טובה יותר מכל המורדים עם כל שילוב של הגדרות שנבחרו. זה כנראה גם טוב יותר מכל אחד מגופי ה- X0D. ההבדל הוא שהמשתמש מקבלים שליטה על דברים שהמצלמה מחליטה תמיד באותם גופים אחרים, כך שניתן יהיה לכוונן את ה- 1D X עדיף להיות טוב יותר במשימות מסוימות מאשר הגדרות ברירת המחדל הן. אבל שימוש בהתקנה ספציפית שעובדת טוב יותר עבור ציפורים, למשל, עשויה גם להפוך אותה למערך גרוע יותר עבור סוג אחר של נושא, כמו ספרינטר הפועל ישר לכיוון המצלמה.
19 ביוני, 2020 בשעה 2:42
לצילום היבטים טכניים ואמנותיים. מצלמות יכולות לעשות הרבה מהעבודה הטכנית, כמו מיקוד וחישוב חשיפה. אפילו קופים יכולים ללחוץ על כפתור תריס. אלה ש לֹא מיומנים טכנית אכן נהנים מהילוך טוב יותר.
למרות זאת, ציוד לא עושה אמנות, עדיין. ציוד לא יגיד לך אילו יריות לצלם ואיך לחבר אותם. ברגע שהמצלמה עושה את כל הדברים הטכניים עבורך, או שאתה מגיע לרמה “מספיק טובה” של מיומנות טכנית, רק הדרך להפוך לצלם “טוב יותר” היא לשפר את ההיבט האמנותי. כדי לעשות זאת, אתה צריך רק עיפרון ונייר כדי לשרטט את הרכב הסצינות שאתה רוצה ללכוד תוך כדי מעבר נפשית באירוע. אולי אפילו תרצה שכמה עפרונות יחסמו בכמה צבעים.
ציוד אכן משנה עבור צילום. ללא מצלמה, זה כבר לא צילום.
ציוד משפיע על אילו תמונות ניתן לצלם. ציוד גרוע יותר לא ימנע מאף אחד לצלם תמונות טובות בכלל, אך אי אפשר לתפוס תמונות מסוימות ללא ההילוך הנכון.
- צילום ספורט עם מצלמת חור חור?
- צילום סטריאו של נושאים נעים עם מצלמה ועדשה יחידה? (חריגים: סמסונג NX 45 מ”מ f/1.8 לכידת גולמי דו -מימדית/3D וקאנון פיקסל כפול. אבל חריגים אלה מוכיחים את הנקודה, ציוד עניין.)
- צילום אינפרא אדום ללא סרט אינפרא אדום או חיישנים שונה? (חלק מהמצלמות עובדות ללא שינוי, אך שוב, החריגים מוכיחים את הנקודה, המצלמה חשובה.)
ציוד משפיע על התדירות והעקביות איתם ניתן לצלם תמונות. בהינתן זמן בלתי מוגבל, ניתן להשתמש במצלמה עם מאגר בן שלוש תכניות שלוקח דקה לנקות כדי לצלם תמונות מצוינות שלא ניתן להבחין בהן מאלו שנלקחו עם מצלמות “טובות יותר” מבחינת איכות התמונה, אך באירוע, רגעי מפתח רבים יוחמצו ללא קשר ל”טוב “הצלם הוא הצלם הוא הצלם הוא הצלם הוא הצלם” טוב “” טוב “” הצלם “” הצלם “” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “הצלם” הצלם “. בהרבה.
ציוד טוב יותר מ”ספיק מספיק “חשוב פחות. אנשים רבים מתחילים עם ציוד מטורף ורואים שיפור עם ציוד טוב יותר. כשסוף סוף יש להם ציוד “מספיק טוב”, קשה להפסיק לחשוב שהילוך טוב יותר ימשיך לעזור.
ההבדלים בין “רמת כניסה” ל”מתקדמים “הופכים פחות משמעותיים ככל שהתקדמות הטכנולוגיה, במיוחד כש הם משתמשים באותו חיישן ומעבד, כאשר ההבדלים העיקריים אינם משפיעים על איכות התמונה, כמו רכיבי מתכת, איטום מזג אוויר, מהירות פרץ וגודל חיץ.
מומחים מפצים על ליקויי ציוד בידע. אמנם טירון עשוי “לדרוש” 100 fps עם חיץ ללא הגבלה כדי לתפוס את “צילום הכסף”, אך למישהו המכיר את הספורט יש ידע בתזמון האירועים וצריך רק כמה FPS. זה לא קשור להיות צלם “טוב יותר”, אלא שיש לי את הידע לפתור בעיות באמצעות כוח ברוט.
ענה 24 בספטמבר 2018 בשעה 20:47
26.8K 4 4 תגי זהב 36 36 תגי כסף 124 124 תגי ברונזה
אני מאוד אוהב שאלות מסוג זה וכל התשובות שמופיעות כבר כאן.
אז אני עונה הוא “זה תלוי” :-).
מוכנים לנסוע מעל ספירלת הלמידה או שאתה רק רוצה לצלם תמונות?
אם אתה רק רוצה לצלם תמונות, המצלמה לא חשובה. פשוט שיהיה לך סמארטפון, עם כל העדשה וצילם selfies או כל תמונות אחרות.
אבל אם אתה רוצה ללמוד ולשפר ברציפות את כישוריך, המצלמה באמת חשובה, אבל גם באופן ספציפי.
מכיוון שהאחרים כבר נשארו תכיר את המצלמה שאתה רוצה לקנות ולהשתמש בה במובן, שתרצה להשתמש בתכונות, שהיא תיתן לך.
יש כמה דברים שחוויתי.
לפני זמן רב השתמשתי במצלמת פוינט פוינט אנלוגי ומצלמת צילום. מה הייתה הבעיה עם זה? אני לא באמת יכול לשלוט בעומק השדה. זה היה נהדר לנופים, אך כמעט חסר תועלת לדיוקנאות, כמו תמיד הרקע היה מעורב מאוד בהרכב. הפיתרון היה תמיד להיות בעל רקע טוב – לפעמים מאוד מסובך.
נכון לעכשיו אני משתמש ב- DSLR של אמצע טווח לצילום, טלפון סלולרי לכל יריות ו . החשוב ביותר . מסגרת עץ קטנה כדי לאמן את עיניי ומוחי בהרכב.
למה או באיזו דרך המצלמה חשובה?
מסגרת העץ שלי היא כלי נהדר. יש לי את זה איתי כמעט תמיד, גם אם אני יושב בפארק, לפעמים אני מקבל את המסגרת הזו ומתבונן בסביבה דרך המסגרת. אני עושה “תמונות” ומאחסן אותן בזיכרון המוח. מסגרת עוזרת לראות כמו אחת לראות דרך המצלמה. המסגרת הזו מלמדת אותי מהו קומפוזיציה, מה שאני רוצה להיות בהיקף הראייה. אבל . למסגרת יש חיישן את מה שיש לי בעיניי – חיישן טוב מאוד במובן של e.ז. מספר רב של עצירות EV, אך שונה מאוד מאחת שיש לי ב- DSLR או בטלפון.
כשאני מוצא משהו מעניין, אני יכול לקחת את הטלפון שלי ולירות. הממ . מדוע התמונה שונה מאשר כאשר השתמשתי ב”מצלמת “מסגרת העץ שלי” מצלמה “?
שאלה זו מביאה אותנו לשלב השני.
כאשר הקומפוזיציה נחמדה, מעניינת ויש לה נושא כלשהו או אולי לבטא רעיון כלשהו, מגבלות הטלפון עשויות להרוס את הכל.
יותר מדי אור ללא אפשרות להשתמש במצב ידני, יגיע בעיקר לתמונות חשופות יתר על המידה. לעיתים קרובות עדשות זווית רחבות בטלפונים הסלולריים יסתיימו בעיוותים גבוהים. לדוגמה, יש סתיו והצבעים הם פסטל, במסך הטלפון אני רואה את כל הרוויות יתר – במיוחד הצבע האדום הוא אינטנסיבי מאוד. אז אווירה מרגיעה פסטל בטלפון שלי הופכת לתערובת אגרסיבית של רקע ונושא ללא אפשרות להתמקד יותר בכל דבר בתמונה.
אז המצב שראיתי דרך מסגרת העץ אינו זה, המאוחסן בכרטיס SD בטלפון. או לנסח אותו בדרך אחרת, יש פער גדול בין טביעת הרגל של הזיכרון במוח לקובץ בכרטיס ה- SD.
אז המצלמה חשובה.
אותו נוף. אותו פארק, אותו סתיו, אותו בנק שיש לי DSLR שלי. עבר למצב ידני גולמי, או E.ז. עדיפות צמצם. אני מוריד את ה- EV -1.0, אני מגדיר מצב ניטרלי לצבעים. נטילת העדשה עם צמצם נמוך כמו 2,8 ואורך מוקד מתאים. נְקִישָׁה. קיבלתי תמונה . הממ . בוקה נותן או מאפשר אפשרות להפריד נושא בין רקע, צבעים ניטרליים מסתיימים בצבעי פסטל, אורך המוקד הופך את התמונה שלי למורכבת היטב במובן שהנושא נראה היטב. אז התמונה דומה למה שראיתי על מסגרת העץ שלי. מסגרת עץ ו- DSLR נותנים פחות זהים.
אז המצלמה לא משנה ;-).
השאלה הרחבת – האם ענייני חצובה?
אבל אז אני לוקח את החצובה שלי. אותה סצנה. אני מצלם חשיפה ארוכה. לא . אוומייגוד . למסגרת העץ שלי אין יכולת לעשות זאת. יכולתי רק לדמיין, מה יהיה שם, אבל אני לא רואה את זה. לדוגמא ילדים ריצה משתנים ללהקות אורות צבעוניות נחמדות. אפילו צורה מעניינת.
האם מסננים עניינים?
אני לוקח 3.0 פילטר. הזמן הולך כל כך מהר. כמה תנועה אני יכול לתפוס. נראה שהעננים נשארים, אבל אני רואה שהם זזים, אפילו על התמונה אני רואה איפה ואיך הם נעים. כדי לעשות את אותו הדבר עם הטלפון שלי, אני צריך לעשות דברים מצחיקים, ובסוף התוצאה נוראית.
האם העדשות חשובות?
מצאתי באג קטן מונח בקרבת מקום על הגדה. אני יכול להשתמש בעדשת מאקרו/מיקרו או צינורות הרחבה או משקפי מגדלים .
ואז אנחנו יכולים כבר לזרום. האם תאורה עניינים?
יש קונצרט ומאחורי הלהקה יש אורות חזקים. אפילו ל- DSLR יש בעיות, אבל מילוי פלאש או כל אור קדמי טוב יעזור לקבל פרצופים או מכשירים מספיק בהירים.
אפילו הלאה . עושה איפור או סטודיו לענייני צילום דיוקן?
סוף סוף אני רוצה לומר. זה משנה אם ניתן ויכול להשתמש בתכונות או יכולות מוצעות. אבל לא משנה אם לא תשתפר, בין לבין, גם את הכישורים האמנותיים שלך כמו: הבנת קומפוזיציה, פסיכולוגיה של הצבע, היצירתיות להכנת סצנה, יכולת להתבונן בסבלנות וכן הלאה.
האם המצלמה חשובה בצילום?
Reddit ושותפיה משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות דומות כדי לספק לך חוויה טובה יותר.
על ידי קבלת כל העוגיות, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות כדי לספק ולתחזק את השירותים והאתר שלנו, לשפר את איכות Reddit, להתאים אישית את התוכן Reddit ופרסום, ומדוד את יעילות הפרסום.
על ידי דחיית עוגיות לא חיוניות, Reddit עשוי עדיין להשתמש בעוגיות מסוימות כדי להבטיח את הפונקציונליות המתאימה של הפלטפורמה שלנו.
למידע נוסף, אנא עיין בהודעת העוגיות שלנו ומדיניות הפרטיות שלנו .
קבל את אפליקציית Reddit
סרוק את קוד ה- QR הזה כדי להוריד את האפליקציה עכשיו
או לבדוק את זה בחנויות האפליקציות
R/צילום
R/צילום
/R/צילום הוא מקום לדון בנימוס בכלים, טכניקה ותרבות הצילום. זה לא מקום טוב פשוט לשתף תמונות/סרטונים מגניבים או לקדם את היצירה והפרויקטים שלך, אלא מקום לדון בצילום כאמנות ולפרסם דברים שיעניינו צלמים אחרים.
חברים ברשת
מאת rabidmuskrat93
כמה משנה גוף המצלמה כשאתה מתחיל להשתמש בעדשות שונות?
אני מנסה להיכנס לתחביב הזה, תמיד התעניינתי. אבל יש לי כמה שאלות.
יש כל כך הרבה גופי מצלמה שונים ובכל זאת רובם יהיו תואמים לאותה סדרת עדשות.
אני מבולבל במה בדיוק העדשה המשודרגת עושה שגוף לא יכול.
אני יודע שיש שם תשובה, אני נורא לעומס יתר על המידע בכל מה שקשור לתחביבים חדשים.
פשוט נראה לי שאתה יכול לקנות גוף בסיסי בצד הזול יותר, ואז לבזבז את הכסף האמיתי על עדשות כדי לגרום לגוף שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה עבור צילום ספציפי. או שאני חסר כאן משהו מפתח?
האם המצלמה חשובה בצילום?
המצלמה שלך
לא משנה
© 2013 קן רוקוול
אגם מונו, 11 באוגוסט 2001, נחתם במצלמת תקליטונים דיסק.
אגם מונו, 11 באוגוסט 2001, נחתם במצלמת תקליטונים דיסק.
שחר, אגם מונו, 12 באוגוסט 2001, נחטף במצלמת תקליטונים דיסק.
מקור התמיכה הגדול ביותר של האתר החינמי הזה הוא כאשר אתה משתמש באחד מהקישורים האלה כשאתה מקבל כל דבר, בלי קשר למדינה בה אתה חי. זה עוזר לי להמשיך להוסיף לאתר זה בחינם כשאתה מקבל את שלך דרך הקישורים האלה – אבל אני מקבל שום דבר למאמצים שלי אם אתה קונה במקום אחר. תודה על התמיכה שלך! קן.
חדש, 9 בספטמבר 2013: Canon 5d Mk III/24-70 II VS. רזולוציית SL1/18-55 STM והשוואה גבוהה של ISO. כצפוי, המשולבת בסך 699 דולר נראית זהה לשילוב של 5,800 דולר.
אני קונה רק ממקורות מאושרים אלה. אני לא יכול להתחייב למודעות למטה.
ראו את ספר האמנות של צ’ייס ג’רוויס, המצלמה הטובה ביותר, שצולם כולו באייפון שלו. ראה את העבודה המקוונת שצולמה באופן בלעדי באייפון שלו.
הנה כמה צילומים שעשיתי על לא בתוקף מצלמה חד פעמית:
ירח מעל אגם מונו, אוקטובר 2008. נורה עם פילטר פוג’י קוויקנאפ 400, 85C שנערך בחזית.
בודי, אוקטובר 2008. נורה עם פוג’י קוויקנאפ שפג תוקפו 400.
אם אתה יכול לצלם טוב, כל מה שאתה צריך זה מצלמת צעצוע חד פעמית, צעצוע או טלפון מצלמה כדי ליצור עבודה נהדרת. אם אתה לא מוכשר, לא משנה אם אתה קונה ניקון D3X או לייקה; העבודה שלך עדיין לא תהיה בהשראת.
תמיד עדיף לבזבז את זמנכם וכסף על לימוד אמנות וצילום, לא על ידי הוצאתם על מצלמות נוספות.
מדוע עם למעלה מ 60 שנה של שיפורים במצלמות, חדות עדשות ודגני סרטים, רזולוציה וטווח דינמי שאיש לא הצליח להשוות את מה שאנסל אדמס עשה בשנות הארבעים של המאה העשרים?
לאנסל אפילו לא היה פוטושופ! איך הוא עשה את זה? רוב הניסיונות נופלים, חלקם טובים אך שונים כמו ג’ק דיקינגה, אבל אף אחד לא אותו דבר.
נסה לומר לאמריקאי שהוא לא יכול, והוא יעשה: האדם משתמש בחכות ברבי לתפוס שיא!
מדוע צלמים עמוסים בהילוך יוצא הדופן ביותר שמשתמשים באינטרנט כדי לקבל את קואורדינטות ה- GPS המדויקות של מיקומי הצילום של ג’ק או אנסל ולטייל שם עם התמונה ביד כדי להבטיח עותק מדויק (לא חוקי על ידינו חוקי זכויות היוצרים והגינות משותפת), שהם יקבלו משהו שעשוי להיראות דומה, אך חסר כל ההשפעה והרגש של המקור שהם חשבו שהם מתמודדים?
אני לא צוחק. חבורה של תרנגולי הודו אלה השתמשו באסטרונומים באוניברסיטאות כדי לחזות את הפעם אחת מזה כמעט שני עשורים שהתנאים יתאימו והיו 300 מהמתכנסים ללא מושג במקום הנכון בדיוק. הם עדיין לא קיבלו את העננים, השלג או הצללים. זה הופך את אנסל או כל אמן יצירתי אחר להתכווץ. כמובן שהם לא קיבלו כמו מה שהם רצו. אמנות היא הרבה יותר.
צילומים משכנעים מגיעים מהשראה, לא משכפול.
מישהו שאל “אם קיבלתי מצלמה עם 6 או 7 מגה פיקסל בלבד, האם אוכל לצלם איתה תמונות טובות?”
זה מזכיר לי את הבחור ששובר פרק כף היד ושואל את הרופא שלו: “דוקטור, אוכל לשחק בפסנתר אחרי שהבריא הזה יירפא?”הרופא משיב” בהחלט, אין בעיה!”האיש צוחק ומציין שזה נהדר, כי הוא מעולם לא יכול היה לשחק את הפסנתר לפני כן!
קניית bösendorfer לא אומרת שתוכלו לשחק בפסנתר. קניית מצלמה נהדרת לא אומרת שתוכלו ליצור צילומים משכנעים. פסנתרנים טובים יכולים לנגן על כל דבר וצלם טוב יכול להגיש תמונות נהדרות עם מצלמה חד פעמית.
כפי שכולנו ראינו את האחים הבלוז, תן לאח ריי מקלדת עם אקשן דביק והוא ישחק כל כך מרגש עד שכל העיירה תביא לריקודים.
מצלמות לא מצלמות, צלמים עושים. מצלמות הן רק כלי של אמן נוסף.
מדוע זה שלמרות שכולם יודעים שאפשר להשתמש בפוטושופ כדי לצלם תמונה רעה ולהפוך אותה ליצירת מופת, שגם אחרי שעות של עיסוי תמונות אלה נראות גרועות יותר מאשר כאשר התחילו?
אולי בגלל שזו לגמרי עין של אמן, סבלנות ומיומנות שעושה דימוי ולא הכלים שלו. אפילו אנסל אמר “המרכיב היחיד החשוב ביותר
של מצלמה היא שתים עשרה סנטימטרים מאחוריה.”
מצלמה תופסת את הדמיון שלך. אין דמיון, אין תמונה – רק שטויות. המילה “תמונה” באה מהמילה “דמיון.”זה לא בא מ”חדות עדשות” או “רמות רעש.”עבודתו של דייוויד לאצ’אפל עוסקת בדמיונו, ולא במצלמה שלו. הקמת הצילומים המטורפים האלה היא החלק הקשה. לאחר הגדרתו, כל מצלמה יכולה לתפוס אותם. תן לי את המצלמה של דייוויד לאצ’אפל ואני לא אקבל משהו שהוא עושה, גם אם אתה נותן לי את אותם מבצעי כוכבים.
הסיבה היחידה שיש לי עדשה ענקית בתמונה שלי בדף הבית שלי היא כך שאני לא צריך לומר “צלם” או “צילום.”העדשה הופכת אותה לברור הרבה יותר מהר ממילים. זה מה שעוסק בתקשורת חזותית: לחשוב זמן רב וקשה להבהיר את נקודתך בצורה ברורה ומהירה. לא השתמשתי בעדשה ענקית זו שנים.
ניתן להשתמש כמעט בכל מצלמה, בלי קשר לכמה טוב או רע, ניתן להשתמש בהם כדי ליצור צילומים מצטיינים עבור עטיפות מגזינים, זכייה בתחרויות תמונות ותליה בגלריות אמנות. איכות העדשה או המצלמה אין כמעט שום דבר עם איכות התמונות בהן ניתן להשתמש כדי לייצר.
המהדורה המוגבלת של ג’ו הולמס 13 x 19 “הדפסים של סדרת המוזיאון האמריקני להיסטוריה טבעית נמכרים בגלריית ג’ן בקמן במנהטן תמורת 650 דולר כל אחד. הם מיוצרים על D70.
פרו נוסף של סן דייגו, קירסטן גלון מתפרנסת ממנה באמצעות שתי העדשות הזולות ביותר של ניקון, 18-55 ו- 70-300 גרם.
יש המון מופעים שמוכרים צילומים מהולגאס להרבה יותר כסף, רק שהאנשים האלה לא מספרים לי על זה. הולגאס נמכר ב -14 דולר.95 בשנת 2006, חדש לגמרי, כאן. אתה יכול לראות צילום עטור פרסים שנעשה עם הולגה תלויה בוושינגטון, ד.ג.גלריית Hemicycle של המוזיאון לאמנות קורקורן בתחרות עיני ההיסטוריה שלהם משנת 2006 של איגוד צלמי הבית הלבן.
ווקר אוונס אמר פעם “אנשים תמיד שואלים אותי באיזו מצלמה אני משתמש. זו לא המצלמה, זו – – – “והוא טפח על המקדש שלו באצבע המורה שלו.
אביו של ישוע המשיח ג’וזף בנה יצירת מופת של גרם מדרגות מעץ בכנסייה בניו מקסיקו בשנת 1873, והאם מישהו אכפת באילו כלים הוא השתמש? חפש את כל מה שאתה רוצה, תמצא הרבה דיונים מלומדים אך לעולם לא בכלים.
הציוד שלך אינו משפיע על איכות התמונה שלך. פחות זמן ומאמץ אתה מבלה בדאגה מהציוד שלך יותר זמן ומאמץ אתה יכול להקדיש ליצור תמונות נהדרות. הציוד הנכון פשוט מקל, מהיר יותר או נוח יותר עבורך להשיג את התוצאות שאתה צריך.
“כל עדשה מודרנית טובה מתוקנת להגדרה מקסימאלית בתחנות הגדולות יותר. השימוש בתחנה קטנה רק עולה עומק. “אנסל אדמס, 3 ביוני 1937, בתשובה לאדוארד ווסטון מבקש הצעות עדשות, עמוד 244 באוטוביוגרפיה של אנסל. אנסל עשתה תמונות חדות להפליא לפני שבעים שנה מבלי לבזבז זמן לדאוג עד כמה עדשותיו חדות. עם שבעים שנות שיפור אנו טובים בהרבה להתרכז בהצגת תמונות מדהימות מאשר לצלם תרשימי מבחן. כמובן עדשות פורמט גדולות אלה משנות השלושים וכיום איטיות, בערך f/5.6 בדרך כלל. עדשות קטנות ועדשות דיגיטליות עובדים הכי טוב בערך 2 עצירות.
קניית ציוד חדש לא תשפר את הצילום שלך. במשך עשרות שנים חשבתי “אם הייתה לי רק את העדשה החדשה הזו” שכל התצלום שלי רוצה יהיה מרוצה. לא. אני עדיין רוצה את “עדשה אחת נוספת”, ואני יורה למעלה משלושים שנה. יש תמיד עדשה אחת נוספת. תתגבר על זה. ראה “התחנה” מאת רוברט ג’יי. הייסטינגס, כפי שפורסם ב”אבי היקר “בשנת 1999, להסבר טוב יותר.
התפקיד היחיד של המצלמה הוא לצאת מהדרך לצלם.
ארנסט האס העיר על כך בסדנה בשנת 1985:
שני גושיות מנובה סקוטיה עשו מאמץ עצום להיות שם והיו אוהדי לייקה נהדרים, עבדו בחנות מצלמות, שמרו להם והחזיקו את ארנסט גבוה בגלל היותו משתמש של לייקה (למרות שהוא השתמש בניקונס בצילומי מרלבורו שלו, כשהצ’יפס היה למטה).
כארבעה ימים לסדנה, הוא סוף סוף הוצא להערצת Leica שהוצגו הילדים האלה, ובתוך דיון, כשאחד מהם שאל עוד שאלה אחת שמטרתה לבסס את עליונותו של ווצלאר, אמר ארנסט, “לייקה, שמיקה. המצלמה לא עושה קצת הבדל. כולם יכולים להקליט את מה שאתה רואה. אבל, אתה צריך לראות.”
אף אחד לא דיבר על לייקה, ניקון, קאנון או כל מותג אחר של ציוד מצלמה להמשך הסדנה.
הוא גם אמר, “עדשת הזווית הרחבה הטובה ביותר? ‘שני צעדים לאחור’ ו’חפש את אה-הא ‘.”
(אנקדוטה האס הזו מגיעה ממוראד סאן, הצלם המפורסם מאוקספורד, מיין שעליו אנשים כולם מתעמלים. רבים אומרים שהוא הגיח מהיער האחורי כמעבר בין אליוט פורטר לאנרי קרטייה ברסון. מצאתי לפחות שלושה אתרי אינטרנט הטוענים שהם האחד הרשמי של האס כאן וכאן.)
להלן עומס נתונים נוסף המאשר גם מדוע בעלות על עדשות נוספות פשוט מציגה תמונות גרועות יותר. הכנתי את תמונות ה- B/W האלה כאן עם מצלמת תיבה בת 50 $ פרימיטיבית יותר מה- Pounsebless של ימינו.
אנדראס פינינגר (צרפתית, ב ‘. 1905 – ד. 1999), אמרו “צלמים – אידיוטים, שיש בהם כל כך הרבה – אומרים, “אה, אם רק היה לי ניקון או לייקה, הייתי יכול לצלם תמונות נהדרות.” זֶה’זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיי. זה’אין אלא עניין של ראייה, חשיבה ועניין. זֶה’מה מה שעושה צילום טוב. ואז לדחות כל דבר שיהיה רע לתמונה. האור הלא נכון, הרקע הלא נכון, הזמן וכן הלאה. פשוט דון’לא תעשה את זה, לא משנה כמה הנושא יפה.”
אנשים יודעים שמכוניות לא נוהגות, מכונות כתיבה לא כותבות רומנים בעצמם וכי המברשות של רמברנדט לא ציירו בעצמם. אז למה אנשים אינטליגנטים אחרת חושבים שמצלמות מסתובבות ומציגות תמונות לבד? המכונית המתקדמת, האקזוטית והיקרה ביותר לא יכולה אפילו להישאר באותו נתיב על הכביש המהיר בפני עצמה, הרבה פחות מניעה אותך הביתה. לא משנה כמה מתקדמת המצלמה שלך אתה עדיין צריך להיות אחראי להביא אותה למקום הנכון בזמן הנכון ולהפנות אותה לכיוון הנכון כדי לקבל את התמונה שאתה רוצה. כל מצלמה מחייבת אותך לבצע התאמות ידניות מדי פעם, ללא קשר לכמה שהיא מתקדמת. לעולם אל תאשים מצלמה בכך שהיא לא יודעת הכל או ביצוע חשיפה לא נכונה או תמונה מטושטשת.
אפילו נהג טוב במכונית מפורקת כמו מטרו גיאו יכול לברוח ממרדף משטרת רב מכוניות באור יום. זה הנהג, לא המכונית. קרא את זה כאן.
כך הגעתי לגלות את זה:
כשמדובר באומנויות, יהיה זה מוזיקה, צילום, גלישה או כל דבר. מה שקורה הוא שבמשך 20 השנים הראשונות בערך שאתה לומד כל אמנות אתה פשוט יודע שאם היה לך מכשיר טוב יותר, מצלמה או גלשן שאתה תהיה טוב כמו המקצוענים. אתה מבזבז הרבה זמן לדאוג לציוד שלך ומנסה להרשות לעצמו טוב יותר. אחרי 20 השנים הראשונות שלך סוף סוף אתה טוב כמו כל שאר האמנים בעלי שם העולם, ויום אחד כשמישהו ניגש אליך ומבקש עצות שיש לך אפיפניה שם אתה מבין שמעולם לא היה הציוד.
סוף סוף אתה מבין שהציוד הנכון שבזבזת כל כך הרבה זמן בהצטברות פשוט מקל על קבלת הצליל שלך או את המראה שלך או המהלכים שלך, אבל שאתה יכול להשיג אותם, גם אם עם קצת יותר מאמץ, על אותו זבל שאיתו התחלתם התחלתם. אתה מבין שהדבר החשוב ביותר עבור הציוד לעשות הוא פשוט לצאת מדרך שלך. אז אתה גם מבין שאם היית מבזבז את כל הזמן שאתה מבזבז לדאוג לרכוש Geter Gear Shedshedding, להפיק תמונות או לתפוס טרמפים נוספים שהיית מקבלת לאן שאתה רוצה להיות הרבה יותר מוקדם.
פגשתי את פיל קולינס בהקרנה בדצמבר 2003. יצא שאנשים תמיד מזהים את הצליל שלו כשהם שומעים אותו. יש אנשים שהחליטו לנגן את התופים שלו כשהוא התרחק במהלך הפגישה, ונחשו מה? זה לא נשמע כמוהו. באופן דומה, על ערכה שכורה (או “סט תופים שכור” כמו שאנחנו אומרים בארצות הברית) פיל עדיין נשמע כמו פיל. אז האם אתה עדיין חושב שזה התופים שלו שנותנים לו את הצליל שלו?
מעריץ ממישיגן מלמד מירוצי רכב במעגל גדול. בתו של אחד מתלמידיו רצתה לבוא ללמוד. היא טסה החוצה והופיעה במסלול בשברולט קאבליר שכור. היא גברה על התלמידים האחרים, חבר’ה מקריחים בגיל העמידה עם קורבטות ו- 911s. למה? פשוט: היא שמה לב למדריך והייתה חלקה ויציבה ולקחה את הקווים הנכונים, לא התחזה תוך כדי אגרוף של חזיר הרבה כוחות סוס כדי לנסות לפצות על סבלנות ומיומנות. הגברים היו ממש מתקתקים, במיוחד שהם הועברו על ידי א ילדה, ו 1בן 6 בזה.
בטח, אם אתה נהג מקצוען אתה מספיק טוב כדי לעורר כל גרם ביצועים ממכונית ותוגבל על ידי הביצועים שלה, אבל אם אתה כמו רוב האנשים המכונית, המצלמה, הנעליים ריצה או כל מה שיש לא לעשות שום דבר עם הביצועים שלך מכיוון שאתה תמיד הגורם המגדיר, ולא הכלים.
לתפוס כל וירטואוזו שהוא אדון שלם של הכלים שלהם הרחק מהספונסרים שלו או שלה והם ישתפו את זה איתך.
אז מדוע האמנים שאת עבודותיהם אתה מעריץ נוטים להשתמש בכלים מפוארים ויקרים אם איכות היצירה זהה? פָּשׁוּט:
1.) כלים טובים פשוט צאו מהדרך ומקלים על השגת התוצאות שתרצו. כלים פחותים עשויים לקחת יותר עבודה.
2.) הם מוסיפים עמידות לאנשים שמשתמשים בכלים אלה קשה כל היום, כל יום.
3.) משתמשים מתקדמים עשויים למצוא כמה מהתכונות הנוספות הנוחות נוחות. הנוחות הזו מקלה על חייו של הצלם, אבל הם אל הפוך את התמונות לטובות יותר.
4.) היי, אין שום דבר רע בכלים הטובים ביותר, ואם יש לך כסף לפוצץ למה לא? פשוט אל תתחיל לחשוב שהכלים המפוארים הם מה שיצר את היצירה.
אז למה אני מראה מצליפים של עצמי עם עדשה ענקית בעמודים שלי? פשוט: זה חוסך אותי מלהצטרך לומר “קן רוקוול צילום, “ שנשמע צולע ותופס יותר מקום. המצלמה הגדולה עוברת את ההודעה הרבה יותר טוב ומהיר כך שאוכל רק לומר “קן רוקוול.”
להלן תמונות שנעשו על ידי בחור בפיליפינים – עם מצלמת טלפון סלולרי!
דוגמה אחרונה: קניתי מצלמה משומשת שלא תתמקד כראוי. זה חזר לסוחר כמה פעמים לתיקון, בכל פעם שחזר באותה צורה. כאמן ידעתי לפצות על השגיאה הזו, שהייתה כאב מכיוון שתמיד הייתי צריך ליישם קיזוז ידני על הגדרת המיקוד. בכל מקרה, עשיתי את אחת התמונות האהובות עלי ביותר בכל הזמנים תוך בדיקתו. התמונה הזו כאן זכתה לי כל מיני פרסים ואפילו תלויה בגלריה בלוס אנג’לס בה ירד אנסל אדמס מקורי ותמונה זו נתלה. כשהדימוי שלי ירד אנסל עלה שוב למעלה. זכרו, זה נעשה עם מצלמה שהוחזרו לסוחר שהסכימו לא היה ניתן להחלפה.
החלק החשוב של הדימוי הזה הוא שנשארתי בסביבה אחרי שחברי כולם התפוצצו לארוחת ערב, בעוד שחשדתי שאנחנו עומדים לקיים אירוע שמיים יוצא דופן (Sky Magenta, ממש כמו מופעי הצילום.) עשיתי חשיפה של 4 דקות עם עדשה רגילה. יכולתי להגיע לאותה מצלמת קופסאות בסך 3 דולר שהפכה את תמונות ה- B/W כאן והיא הייתה נראית אותו דבר.
באופן דומה, מדי פעם אני מקבל שיחות דואר ושנאה של חבר’ה (לעולם לא נשים) שאינם מסכימים עם הבחירה האישית שלי בכלים. הם לוקחים את זה באופן אישי רק בגלל שאני מעדיף משהו שונה ממה שהם עושים. כמו לכל אחד אכפת? אנשים אלה מתכוונים היטב, הם כנראה פשוט לא עברו את ההר הזה ועדיין חושבים שלכל כלי יש רמה מוחלטת של טוב, ללא קשר ליישום. הם רואים כלים כהרחבות פיזיות של גופם ולכן כמובן שהם לוקחים את זה באופן אישי אם אני מעניק כיף לכלי מסוים כמי שאינו טוב למה שאני עושה. לדוגמה, לאספני לייקה כאן יש בעיה אמיתית עם דף זה. לכל הציוד ערכים שונים תלוי מה אתה רוצה לעשות עם זה. מה שיפה בשבילך אולי לא בשבילי, ולהיפך.
ניתן להשתמש כמעט בכל מצלמה, בלי קשר לכמה טוב או רע, ניתן להשתמש בהם כדי ליצור צילומים מצטיינים עבור עטיפות מגזינים, זכייה בתחרויות תמונות ותליה בגלריות אמנות. איכות העדשה או המצלמה אין כמעט שום דבר עם איכות התמונות בהן ניתן להשתמש כדי לייצר.
כנראה שיש לך כבר את כל הציוד שאתה צריך, אם אתה פשוט לומד להפיק את המיטב ממנו. ציוד טוב יותר לא יביא לך תמונות טובות יותר, מכיוון שההילוך לא יכול להפוך אותך לצלם טוב יותר.
צלמים מציגים תמונות, לא מצלמות.
עצוב כמה אנשים מבינים מכל זה, ומבלים את כל זמנם בהאשמת תוצאות גרועות בציוד שלהם, במקום לבזבז את הזמן הזה ללמוד כיצד לראות וללמוד כיצד לתפעל ולפרש אור.
קניית מצלמות חדשות יותר תבטיח שתקבל את אותן התוצאות שתמיד יש לך. חינוך הוא הדרך לתמונות טובות יותר, ולא יותר מצלמות.
אל תאשים שום דבר חסר בתמונות שלך בציוד שלך. אם אתה מפקפק בכך, עבור למוזיאון תמונות טוב או לספר היסטוריית תמונות וראה את האיכות הטכנית המפוארת שאנשים קיבלו לפני 50 או 100 שנה. היתרון של הציוד המודרני הוא נוחות ולא איכות תמונה. לכו תסתכל על תמונות B/W בגלריית עמק המוות שלי. נראה לך חד? הם נעשו על מיקוד קבוע בן 50, מצלמת תיבת חשיפה קבועה עבורו שילמתי 3 $. המצלמה הזו פרימיטיבית יותר מאשר חד פעילות של ימינו.
עשיתי תמונות נפלאות מבחינה טכנית ואמנותית במצלמה של 10 דולר שקניתי ב- Goodwill, והתבררתי הרבה שטויות עם עדשה של 10,000 דולר על ניקון מונע המנוע שלי.
אדוארד סטייכן הגדול צילם את איסדורה דאנקן באקרופוליס, אתונה בשנת 1921. הוא השתמש בקודאק שהושאל ממלצר הראשי במלון שלו. התמונות כמובן מבריקות. סטייכן לא לקח מצלמה משלו מכיוון שהתוכנית המקורית הייתה לעבוד רק עם ציוד קולנוע. תמונה זו הוצגה בוויטני בשנת 2000 – 2001.
אתה צריך ללמוד לראות ולהלחין. ככל שתבזבז יותר זמן לדאוג לציוד שלך, פחות זמן תצטרך להכניס ליצירת תמונות נהדרות. לדאוג לתמונות שלך, לא לציוד שלך.
כולם יודעים שמותג מכונת הכתיבה (או היכולת לתקן את מכונת הכתיבה) לא קשור ליכולת לחבר רומן משכנע, אם כי מכונת כתיבה טובה יותר עשויה להפוך את הקלדה לקצת יותר נעימה יותר. אז מדוע כל כך הרבה אנשים סבירים אחרת חושבים שלאיזה סוג של מצלמה יש, או הידע האינטימי של מהירויות התריס, עיצוב עדשות או טכנולוגיית מצלמה יש כל דבר עם היכולת ליצור תמונה מעניינת מלבד קייטרינג לנוחיותו של הצלם?
“… בכל פעם שאני הולך לשום מקום עם מצלמה, בין אם זה גוף המקצוען העליון שלי עם חמש עשרה עדשות ופלאש חכם או נקודה פשוטה ופשוטה, אני יכול לצלם את התצלום הטוב ביותר של חיי. עם זאת, אם לכוד את עצמי להאמין שהצלחת הסגנון שלי הייתה עוברת רק בשלמות הטכנית ללא תבואה של פורמט גדול יותר מסורבל או באמנות היפה המובילה של קומפוזיציה מוקדמת, אז הייתי מאבד הרבה מהקסם שמשך אותי לצילום מלכתחילה.” גאלן רואל.
כמו שצריך לדעת להשתמש במכונת כתיבה כדי לחבר סקריפט, צריך לדעת כיצד להפעיל מצלמה כדי לצלם תמונות, אבל זה רק חלק זעיר מהתהליך. האם יש לך מושג איזה מותג מחשב או תוכנה השתמשתי כדי ליצור את מה שאתה קורא כרגע? כמובן שלא, אלא אם כן אתה קורא את הדף שלי. זה משנה לי, אבל לֹא לך, הצופה. באופן דומה, אף אחד שמסתכל על התמונות שלך לא יכול לספר או לדאוג לאיזו מצלמה השתמשת. זה פשוט לא משנה.
הידיעה איך לעשות משהו שונה לחלוטין מהיכולת לעשות את זה בכלל, הרבה פחות לעשות את זה טוב.
כולנו יודעים לנגן בפסנתר: אתה פשוט לוחץ על המפתחות וצעד על הדוושות מדי פעם. היכולת לשחק אותה, הרבה פחות היכולת לעורר רגש אצל אלה ששומעים את המשחק שלך, היא עניין אחר לגמרי.
אל תניח שההילוך היקר ביותר הוא הטוב ביותר. בעל יותר מדי ציוד מצלמה זו הדרך הטובה ביותר לקבל את התמונות הגרועות ביותר.
המצלמות והעדשות היקרות יותר לא עושות הרבה מכל דבר משמעותי עבור העליות העצומות במחיר.
רוצה לראות ביקורות על מצלמות נהדרות? ראו JunkStoreCameras.com לביקורות מומחים.
עזור לי לעזור לך חלק עליון
אני תומך במשפחתי הצומחת דרך אתר זה, משוגע ככל שיהיה נראה.
העזרה הגדולה ביותר היא כשאתה משתמש באחד מהקישורים האלה כשאתה מקבל כל דבר, בלי קשר למדינה בה אתה חי. זה לא עולה לך כלום, והוא המקור הגדול ביותר של אתר זה, ובכך המקור הגדול ביותר של משפחתי. למקומות אלה יש את המחירים והשירותים הטובים ביותר, וזו הסיבה שהשתמשתי בהם מאז לפני שקיים אתר זה. אני ממליץ על כולם אישית.
אם אתה מוצא דף זה מועיל כמו ספר שהיית צריך לקנות או סדנה שאולי היית צריך לקחת, אל תהסס לעזור לי להמשיך לעזור לכולם.
אם קיבלת את הציוד שלך דרך אחד הקישורים שלי או עזרה אחרת, אתה משפחה. זה אנשים נהדרים כמוך שמאפשרים לי להמשיך להוסיף לאתר זה במשרה מלאה. תודה!
אם עדיין לא עזרה, אנא עשה ושקול לעזור לי במתנה של 5 $.00.
מכיוון שדף זה מוגן בזכויות יוצרים ונרשם רשמית, זה בלתי חוקי להכין עותקים, במיוחד בצורה של תדפיסים לשימוש אישי. אם ברצונך לבצע תדפיס לשימוש אישי, אתה מקבל אישור חד פעמי רק אם אתה משלם אותי 5 $.00 לכל תדפיס או חלק ממנו. תודה!
מדוע ציוד מצלמה יקר לא’לא משנה
כאשר אנו’לומד מחדש על צילום, ואנחנו’נואש מחדש לפלס את הכישורים שלנו, זה יכול להיות כל כך מפתה להתיז בציוד מצלמה יקר. אנחנו כאן כדי לומר לך: ציוד מצלמה יקר לא’זה באמת משנה! זה’תמיד הרבה יותר טוב ללמוד את הציוד שכבר יש לך, מבפנים ומבחוץ, מאשר לקנות משהו חדש לפניך’Re מוכן. פילוס הצילום שלנו לא’זה לא מגיע מרכישה חדשה ומבריקה. זה נובע מתרגול. זה נובע מלהיות נלהב ויצירתי. זה נובע ממחקר וביקורת. אין קיצורי דרך בכל מה שקשור לצילום. וזה’הסיבה שזה’אהוב על ידי כל כך הרבה אנשים!
תמונה: תמונה זו צולמה באייפון עם עדשת קליפ מאקרו.
המוצר הסופי הוא מה שחשוב
יצירת מוזיקה היא על השיר בסוף; הצילום עוסק בתמונה הסופית. מצלמות ועדשות הן רק כלים לביצוע העבודה. אם תמונה מרגשת אותך, גורמת לך לחשוב או להרגיש, אז למי אכפת לאיזו מצלמה היא צולמה? הנה אמירה שאולי שמעת בעבר: המצלמה הטובה ביותר היא זו שיש לך איתך. ואלה מילים לחיות על ידי! לעתים קרובות נותרו מצלמות ועדשות יקרות יותר לאסוף אבק בבית כי הם’מגושם מדי מכדי להוציא. לפעמים הזיכרונות הטובים ביותר שאנו לוכדים יכולים להיות בטלפוני המצלמה שלנו או במצלמות קומפקטיות. לדוגמה, שתי התמונות למטה צולמו בטלפונים.
תמונה מאת אמילי לורי
תמונה מאת אמילי לורי
איך אנחנו ‘לִצְרוֹך’ תצלומים
חלפו ימי החדרים החשוכים ומסגרות הצילום. לעתים קרובות יותר מאשר לא עכשיו אנו רואים צילומים על מסכים. זה יכול להיות אינסטגרם, פייסבוק או כאן בגלריית iphotography. אפילו לעבודה מקצועית, תמונות מועברות באופן דיגיטלי ולא באמצעות הדפסים לעתים קרובות יותר מאשר לא. כל עוד יש לנו מספיק נתונים בתמונה ההיא, התמונות ייראו טוב לחלוטין על המסך. לדוגמה, טלוויזיה 4K מהשורה הראשונה היא רק המקבילה לסביבות 8MP. רוב המצלמות כעת הן לפחות 12MP ומעלה. אפילו הטלפונים שלנו! כמובן שההחלטה היא’לא הכל. חיישני מצלמה גדולים יותר יעניקו לנו תמונות נקייה יותר בחושך ואיכות העדשות בהן אנו משתמשים תשפיע על איכות התמונה. אבל אפילו המצלמה הבסיסית ביותר כעת היא איכותית מבריקה. מִבְחָן! תמונה אחת למטה נלקח עם הגדרת מצלמה של 3000 ליש”ט ואחד נלקח בהגדרת מצלמה של 300 פאונד. מה שאתה חושב שהיא המצלמה היקרה יותר? שתי התמונות מורכבות יפה ומספרות סיפור כלשהו. התמונה בראשונה צולמה עם Lumix GH5 עם Pro 12-35 מ”מ F2.8 עדשה, ששווה בסך 3,000 ליש”ט בסך הכל, והתמונה השנייה מימין צולמה עם Lumix GX80, שהיא מצלמה ברמת כניסה. אני מקווה שזה ממחיש שהסיפור, הקומפוזיציה והתאורה חשובים הרבה יותר מתג המחיר. כל אחד יכול לצלם נהדר אם הוא לומד על קומפוזיציה ולהמשיך להתאמן!
תמונה מאת אמילי לורי
צילום הוא על הסיפור
סיפורים בצילום יכולים להגיע בצורות רבות. הסיפור יכול להיות משהו שכולנו מבינים באופן אוניברסלי, או משהו פשוט כמו זיכרון חג עבורך ועבור משפחתך שתשתף. הסיפור הוא מלך! זה אמור להיות בלב כל תמונה שאנחנו מצלמים. שוכן על ציוד מצלמה יקר זה כמו לשאול על סוגי המברשות שצייר השתמש בו. יש אנשים בענף שיעניינו כמובן, אבל 99% מהעולם רק רוצים לראות ציור נחמד! צילום עוסק בלכידת רגעים חולפים, לספר סיפורים ולשתף את הסיפורים שלנו עם אחרים. זה’על לכידת המציאות, או להמציא היפר-מציאות. זה’על הקפאת רגש ובקבוק אותו לדורות הבאים לחוות. זה’על הכנת יצירות אמנות ייחודיות. כל תמונה שאנחנו מצלמים היא ייחודית לנו, ואיך אנו רואים את העולם. איזה מושג יפה, ואיזה תחביב נפלא ליהנות. קרא על כמה טכניקות קומפוזיציה כאן!
מתי משנה ציוד מצלמה יקר?
להשקיע בציוד מצלמה יקר בהחלט יש את הזמן והמקום שלו. ברגע שאתה מכיר את המצלמה שלך בפנים, ואתה’מחדש צילום חיות בר לדוגמה. השקעה בעדשת זום עשויה לעזור לך להשיג את הצילומים שאתה רוצה. אבל עלינו להכיר את עצמנו מספיק בראש ובראשונה, עלינו לדעת את האינטרסים שלנו לפני שנוכל לצאת לז’אנרים שונים לצילום. צלמים מקצועיים יזדקקו לעדשות ספציפיות כדי לתפוס את הנבדקים שלהם במיטב יכולתם. א צלם חתונה עשוי להשקיע בעדשת דיוקן יקרה, או שצלם מאקרו עשוי להשקיע בתאורה חדשה. יש זמן להרחבת הציוד שלנו ככל שהמיומנות שלנו גדלה, אבל רק כאשר אנחנו’Re מוכן.
תמונה מאת אמילי לורי
בחירת המצלמה לתפקיד
אם אתה’מחדש לצלם קונצרטים חיים באור נמוך, מצלמה במסגרת מלאה ועדשה מהירה עשויים להיות מה שאתה צריך. אם אתה’יריות ספורט מחדש אולי תרצה להשקיע במצלמה שיש לה מצב פרץ מהיר. אבל אתה’תשמח לדעת, רוב המצלמות יכסו את רוב הז’אנרים בסדר גמור מלכתחילה. מצלמה ידידותית יותר לתקציב יכולה לעשות לך דרך ארוכה! בדוק את כרטיסי ההפוך של iphotography כדי לעזור לך בצילום שלך כשאתה’חוזר בעולם! כאן’זה רצף תמונות שמספר סיפור. זה נורה על Lumix G7 יד שנייה שעולה 200 פאונד. 1. קבוצת חברים נוהגת מחוץ לאס וגאס. הם נכנסים לחום המדבר המפוצץ לפארק הלאומי ציון ומטיילים לראש המלאך’נחיתה. בחלקו העליון, מזג האוויר מסתובב. זה נהיה מעונן וסוער. הם ממהרים למטה ופונים לבקתת העץ שלהם למשך הלילה. 2. בלילה, יש סופת שלג, וכשהם מתעוררים, העולם לבן לחלוטין. איזה שינוי 24 שעות יכול לעשות! זו הייתה רק דוגמא קטנה לסיפור בצילום. איכות התמונות והסיפור שהם מספרים, לא היו’לא שופרו עם ציוד מצלמה יקר. הם אולי לא מורכבים בצורה מושלמת, אבל הצילומים מעלים זיכרונות וחוויות חיים. הֵם’ייחודי לצלם. ואתה באמת לא’לא צריך הרבה ציוד כדי להשיג זאת. בדוק כמה צילום נסיעות טיפים כאן!
האם המצלמה חשובה?
בדרך אחת כן, בדרך אחרת, לא. המצלמה חשובה כי זה’זה הכלי בו אנו משתמשים כדי ליצור צילומים. המצלמה לא’לא משנה כי המצלמה לא’לא תעשה את התמונה. הצלם הופך את התמונה. המצלמה היא הכלי בו משתמש הצלם.
מצלמות שונות יפיקו איכויות שונות של קבצים/צילומים דיגיטליים. יש מצלמות מפיקות “איכות גבוהה” קבצים, בעוד שמצלמות מסוימות מפיקות “איכות נמוכה” קבצים. קבצים באיכות גבוהה יותר לא’לא מבטיח תמונות טובות. כל מה שאנחנו מקבלים עם קובץ באיכות גבוהה יותר הוא קובץ באיכות גבוהה יותר. יכול להיות שיש לנו “מצלמה טובה יותר” אבל עם מצלמה טובה יותר לא’לא אומר שאנחנו’צלמים טובים יותר
אז מה משנה?
אתה רוצה לעשות תמונות טובות יותר? להיות צלם טוב יותר.
אנו הופכים טובים יותר דרך המחקרים שלנו ותרגול. אנחנו חייבים לעשות את שניהם. לימודים ללא תרגול פשוט משאיר את הראש מלא דברים שאנחנו מכירים. הידיעה היא דבר אחד, לעשות משהו עם מה שאנחנו יודעים זה אחר.
זה’זה ההבנה שלנו בצילום שחשוב. התצפית המיומנת שלנו בשימוש קליל ומצלמה מיומנת מייצרת צילום טוב.
השימוש המיומן במצלמה עניין. כל המצלמות עושות את אותו הדבר, הן’כלים מחדש להכנת תמונות. מה שמשתנה הוא הצלמים שמשתמשים במצלמות. שֶׁלָנוּ “וָרִיאַצִיָה” חשוב כי דרך החשיבה הייחודית שלנו על מה שאנחנו רואים יכולה להוביל לצילומים ייחודיים. אגב, הדרך הייחודית שלנו לחשוב על מה שאנחנו רואים היא שלנו “סִגְנוֹן”. (שיעור מכלב בפיתוח סגנון הצילום שלך ומחפש את הצילום שלך “סִגְנוֹן”? )
הדרך הייחודית שלנו לפרש את מה שנראה יכולה ליצור צילומים השונים מכל האחרים.
צלמים מיומנים יכולים ליצור תמונות מעניינות עם כל מצלמה.
האופן בו אנו משתמשים במצלמה זה מה שחשוב יותר מהמצלמה. זה ain’לא כל כך על מה שקיבלנו, מה שחשוב זה איך אנחנו משתמשים בזה.
הכישורים שלנו חשובים יותר מהמצלמה.